Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
Hej #wroclaw szukam we Wrocławiu możliwości uczenia się gry w #szachy za rozsądne pieniądze. Google pokazują mi jedynie kluby szachowe, które chyba zajmują się tylko szkoleniem dzieciaków a ja jestem już 30-letnim dziadem. Jestem początkujący ale coś tam kumam (lychess 1250, chess.com 900 głównie przez to że zacząłem grać rankedy praktycznie od razu jak tylko nauczyłem się ruchu figur 2 miesiące temu). Fajnie jakby ktoś mógł polecić coś z własnego doświadczenia. Niestety nie stać mnie na to żeby płacić 50-70 zł za godzinę przyjemności a samodzielna nauka to jednak nie to samo.
burzovsky - Hej #wroclaw szukam we Wrocławiu możliwości uczenia się gry w #szachy za ...

źródło: comment_162679008369SavLbXl56kRCYDhvNXvj.jpg

Pobierz
  • 7
@burzovsky: nie wiem czy masz duży wybór poza trenerem np. raz na tydzień albo co dwa tygodnie, który podpowie naprowadzi czego się uczyć bo i tak to sam musisz na to poświęcić sporo czasu, jest sporo materiałów do nauki darmowych i płatnych tylko co tu wybrać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Google pokazują mi jedynie kluby szachowe, które chyba zajmują się tylko szkoleniem dzieciaków a ja jestem już 30-letnim dziadem.


@burzovsky: niestety kluby szachowe nie poświęcają czasu dorosłym osobom.
Na szczęście ostatnie lata są najlepsze jeżeli chodzi o naukę szachów samemu - na internecie pojawia się mnóstwo materiałów i wiele z nich jest całkowicie darmowa! :D

Jeżeli masz jakieś pytania - zawsze staram się odpowiadać. Jeżeli zmienisz zdanie co do indywidualnych lekcji,
@burzovsky: Znajdź jakiegoś emeryta co nie ma na chleb to cię będzie uczył w promocyjnej cenie. Pełno jest takich co grają bardzo dobrze albo kiedyś nawet coś wygrywali. Do pojęcia podstaw nie potrzebujesz nauk od arcymistrza.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0