Wpis z mikrobloga

@ostry_wodorosty: mam takie sv ale chyba nie ma jakichś specjalnych wad. wszyscy mówią, żeby nie jeździć na gumie bo smarowanie przedniego cylindra wtedy kuleje, ale ciężko to sprawdzić.
z takich rzeczy które mi się przypominają to alternator i regulator napięcia lubią sobie ponarzekać ale koszty tego są raczej małe i wymiana prosta.
silnik lubi zjadać napęd i go nierówno wyciągać. w dwóch egzemplarzach robiłem cieknące lagi, ale wydaje mi sie że
@ostry_wodorosty: Popros żeby przed oględzinami nie była odpalana i posłuchać na zimnym rozrządu i ogólnie pukania
Jeśli chodzi i bolączki to regulator napięcia ale to byś musiał sprawdzic miernikiem ladowanie. Obejrzyj chłodnice ona wystaje trochę szerzej niż w k2 i widac na niej czy nie leżała, sprawdź luzy na tarczach z przodu i przy przejażdżce ogolnie jak działa pompa hamulcowa. Ja to zlekceważyłem i po zakupie po 2k kilometrach musiałem wydać