Aktywne Wpisy
7ujMejster +42
KW23 +5
Znalezione na portalu X #historia #ukraina #usa #polityka #rosja Bez względu na to, jak paradoksalnie brzmi to teraz, ale Zachód poparzy się mocno wrzątkiem w który zamienił Ukraine
Ponieważ jest to ich standardowy wzorzec zachowania, który prowadzi do oczywistych konsekwencji — "on jest #!$%@?, ale jest naszym #!$%@?"
Ludzie Zachodu uwielbiają używać "#!$%@?ów" do swoich celów.
Uwielbiają karmić potwory, nie myśląc o tym, że takie potwory zawsze gryzą ręke karmiącego.
Zachód karmił
Ponieważ jest to ich standardowy wzorzec zachowania, który prowadzi do oczywistych konsekwencji — "on jest #!$%@?, ale jest naszym #!$%@?"
Ludzie Zachodu uwielbiają używać "#!$%@?ów" do swoich celów.
Uwielbiają karmić potwory, nie myśląc o tym, że takie potwory zawsze gryzą ręke karmiącego.
Zachód karmił
Mária Bartuszová była słowacką rzeźbiarką znaną z abstrakcyjnych rzeźb z białego gipsu. Jej prace znajdują się w Centre Pompidou w Paryżu, Słowackiej Galerii Narodowej w Bratysławie i Tate w Londynie.
Większość prac artystki stworzona została w gipsie – materiale ze swojej natury przygotowawczym i nietrwałym. W ten sposób, mimo ich doskonałych kształtów, jej rzeźby są niejako z założenia próbne, niedokończone i przejściowe. Sugerują mobilność i wahanie – propozycję zamiast stwierdzenia. Jeśli Bartuszová sięgnie po brąz czy aluminium, natychmiast ich materialny ciężar podważy formą lub tematem: zmiękczy go, wprawi w ruch, zmieni proporcje i zakpi z grawitacji. Jej ulubionym materiałem zdaje się jednak (tani) gips i to on staje się nie tylko materiałem jej twórczości, ale przez wpisane weń nietrwałość i przejściowość – także jej głęboką treścią.
Więcej prac artystki:
http://milenaolesinska.blogspot.com/2021/08/maria-bartuszova-transitional-forms.html
#sztuka #sztukawspolczesna #rzezba #art #kultura #zainteresowania #gruparatowaniapoziomu #blog