Aktywne Wpisy
Mc_Gnoyek +2308
Mirki, proszę was o pomoc.
Dziś, dosłownie półtorej godziny temu w parku jakiś człowiek podszedł do mnie i spryskał mnie ORAZ MOJE 5 MIESIĘCZNE DZIECKO gazem pieprzowym.
Akcja miała miejsce w parku na Kurdwanowie w Krakowie, ok. godz. 18:45.
Nie wiem tak naprawdę co zaszło, nie wiem czemu, nie umiem tego przetworzyć.
Monitoringu prawdopodobnie brak, policja kazała jechać na komisariat zgłosić, jeśli mi się chce.
Synek został zabrany karetką do szpitala ale
Dziś, dosłownie półtorej godziny temu w parku jakiś człowiek podszedł do mnie i spryskał mnie ORAZ MOJE 5 MIESIĘCZNE DZIECKO gazem pieprzowym.
Akcja miała miejsce w parku na Kurdwanowie w Krakowie, ok. godz. 18:45.
Nie wiem tak naprawdę co zaszło, nie wiem czemu, nie umiem tego przetworzyć.
Monitoringu prawdopodobnie brak, policja kazała jechać na komisariat zgłosić, jeśli mi się chce.
Synek został zabrany karetką do szpitala ale
girldoma +506
#gamedev
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
W Unity podejrzysz swój model, ale najpierw musisz do tego wyciągnąć okno. I tyle.
W UE4 bez problemu podejrzysz swój model, jego siatkę, uv, stworzysz kolizje, LOD i podejrzysz całe mnóstwo innych rzeczy.
UE4 to kombajn, ma wszystko.
Programowanie wizualne Unity też ma, w kilku różnych paczkach ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale koniec końców robiąc gry od kodu się nie ucieknie i potrzebni są programiści.
Unity wybiło się głównie łatwą obsługą, dobrą dokumentacją i dużym community. Dokumentacja
@lemoniadowy-joe: mimo wszystko Unity jest łatwiejsze żeby się wgryźć, łatwiej jest wrzucić grę na wiele platform.
- wszystkie fpsy robione na UE mają ten sam feeling. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Unity pozwala zrealizować przeróżne kreatywne pomysły. W UE zrealizowanie jakichś szalonych koncepcji jest z tego co wiem - dużo trudniejsze.
- Modularność i możliwość zrobienia swoich mikro systemów wedle potrzeb.
- webgl, android, switch... No na wszystko przeportujesz grę.
@arturh: No nie wiem. Korzystałem przez chwilę jakieś pół roku temu i w porównaniu do unreala, unity było dla mnie strasznie toporne. Odwrócone osie (Y jako pionowa), edycja materiałów nie jest tak przejrzysta jak w unrealu, no i chyba nie ma tu żadnego visual scriptingu (przynajmniej domyślnie, ale mogę się mylić). Na unrealu łatwiej zaimplementować proste rzeczy na blueprintach niż uczyć się C#. Ale może to kwestia
Oczywiście to nie tak, że Unity jest lepszy od Unreala ogólnie. Myślę, że warto zacząć od Unity, zrozumieć cykl życia obiektów, mechanik itp itd