Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@francuskie: Miałem taką - 205 koni. Zajebisty silnik. Samochód też - co prawda psuły się pierdółki - jakieś czujniczki jakieś silniczki, ale sam silnik i karoseria super. Zero korozji a można sie było zdziwić na światłach bo to tylko 205 koni ale dość lekkie.
@Pitaq: coś mi tak nie grało i aż sprawdziłem na wikipedii, czy były scenici rs xD a wiesz jak np z gazem w tych silnikach? bo nie ukrywam, że pomyślałbym nad pomodzeniem takiej lagunki 2 i wsadzeniem gazoliny xd
@francuskie: a co znaczy trochę? bo to, że trzeba modzić to się domyśliłem, ale jak tu wyszedł temat to już chcę dopytać mniej więcej, zaraz chyba ogarnę jakąś grupkę na fejsie
@KrzyzaczeQ Akurat 2.0T jest bardzo dobre do gazu, zakładasz reduktor z większym zapasem HP i nie odczuwasz strat w mocy, te 2.0 zwykle były do gazu gorsze bo tam jest regulacja zaworów i trzeba co jakiś czas to robić, ja mam ale 1.6 xD choć z tych aut to jedyne niezawodne autko, śmiga, odpala, łatwe w naprawie, silnik prosty jak budowa cepa, choruje na 2.0T ale cenę trzymają no i jak na
a wiesz jak np z gazem w tych silnikach? bo nie ukrywam, że pomyślałbym nad pomodzeniem takiej lagunki 2 i wsadzeniem gazoliny xd


@KrzyzaczeQ: Chyba większość 2.0T lata na LPG. Można rzec, że F4R\F4RT są stworzone do LPG. Hydraulika zaworowa + pośredni wtrysk i #!$%@?. Sugeruję przy zakładaniu LPG od razu poinformować, żeby zrobili zapas na 250KM.

te 2.0 zwykle były do gazu gorsze bo tam jest regulacja zaworów i trzeba