Wpis z mikrobloga

Hej. Jestem początkującym graczem w diablo 2. Gram sobie czarodziejką i jestem już pod koniec koszmaru w akcie 5. Dopiero teraz zaczołęm interesować się runami. Zastanawiam się jakie słowa runiczne mógłbym stworzyć by ulepszyć sobie czarodziejke, gram pod ogień. Przejrzałem listę słów i mam taki pomysł:
na hełm delirium - ma +2 do skilli
na zbroje Chains of Honor ma dobre resisty, ewentualnie smoke bo jest łatwiejszy w craftowaniu
na lasce mam już lefa
Co o tym myślicie, jestem początkującym graczem i potrzebuje rady. Gram w single player, no ladder
#diablo2
#diablo
#diablo2resurrected
  • 9
@jendziohunter: delirium cię może łatwo zabić jak cię przemieni. Wtedy nie możesz się teleportować ani rzucać żadnych zaklęć.

Leaf jest słaby i zajmuje obie ręce. Na początek zrób 2x spirit - jeden w mieczu, jeden w tarczy. Gdy będziesz miał vex to zrób hoto zamiast niego. Zainstaluj PlugY zeby aktywować wszystkie słowa runiczne na singlu.

Najlepszy armor dla czarodziejki to .. enigma. Większość robi go tylko dla teleportu ale FRW, MF,
@jendziohunter: w coh na singlu bym na twoim miejscu nie celował jak grasz casualowo raczej, zerknij na hoto w flail w łapkę, 3skill 40fcr 30-40 res i masz wolnego slota na tarcze. Jeżeli zastanawiasz się nad smoke to ogólnie spróbuj pofarmić bo dużo lepsze będzie dla ciebie vipermagi a na łeb to standardowe shako.
@jendziohunter: @diogene: zapodał mega dobrą propozycję odpowiednią do obecnego poziomu, zdecydowanie spirit w łapę obecnie będzie mega i sobie runki easy wyfarmisz na hrabince nawet na koszmarze, spirit w tarcze jednak będzie imo za ciężkie i zwykłe ralorttal będzie spoko, a jak chcesz coś lepszego to kokomal
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jendziohunter: startowe słowa runiczne- stealth, lore, smoke, spirit