Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje pomocy bo opcja "szukaj" nie rozwiazuje wszelkich wątpliwosci:
FZ6N czy SV650 do budżetu 10k?
Kto jeździł na obu? Na którym jest lepszy komfort jazdy? Dosiadał ich z was ktoś kto ma 190 cm wzrostu?

#motocykle
  • 20
@Erektuser: SV trochę jak rower się prowadzi, taki który lubi zabić w zakręcie jak za mocno odpuścisz gaz albo zredukujesz. Hamowanie silnikiem jest mocne, ale podobno w porównaniu z litrem to i tak nic xd
Fakt jest taki, że ten motocykl jest praktycznie darmowy w utrzymaniu - lać i jeździć, pojedzie na wszystkim.

FZ6 - nie jeździłem, nie mam porównania, ale na innej rzędówce na kursie - trochę inna kultura pracy.
@Erektuser: Osobiscie wybralbym FZ6 bo ma 100 KM

SV ma fajny moment i fajnie jedzie od dolu, ale jak zaczniesz odkrecac to brakuje mocy.
Przy czym, ten moment moze byc fajny na wyjsciu z zakretu, masz czym jechac.
------------------------------
FZ6 nie jest zbyt elastyczny, ale od 7k obrotow fajnie jedzie.
------------------------------

Jak jezdzisz duzo na miejscu, po miescie, zakrety i wazny jest FUN to SV
Jak chcesz pojechac dalej to bralbym
taki który lubi zabić w zakręcie jak za mocno odpuścisz gaz albo zredukujesz. Hamowanie silnikiem jest mocne


@Wyrewolwerowanyrewolwer: Chryste, skończcie już te banialuki o morderczej SV z morderczym silnikiem blokującym koło. Mam wrażenie, że piszą to ludzie, którzy oczytali się jakiegoś gówna w sieci, albo sami niczym innym w życiu nie jeździli i "ło matko, hamuluje silnykem". To nie dukat S4R ;)

KAŻDY motocykl będzie nieprzewidywalny, jak mu w złożeniu zamkniesz
@Erektuser: Ja mam fz6s i 185 cm wzrostu i jeździ mi się bardzo dobrze. Także dla ciebie też powinien być ok. Na sv nie jeździłem. Do czego chcesz moto ? Jeśli do jeżdżenia po mieście i okazjonalnie jakieś dłuższe trasy (Do 500km) to fz6. Jak bardziej turystycznie, to raczej brałbym SV.
BTW Będziesz jeździł sam czy z plecakiem ? Jeśli z plecakiem to na fz6 z tyłu niema miodu :P Moja
@Erektuser: Posiadałem (posiadam) oba te motocykle.

SV'ka mocno hamuje silnikiem. Charakterystyka silnika w ukladzie V to jednak kompletnie co innego - kle kle kle. Jest slabsza od fazera a jezdzilem nia duzo szybciej niz fazerem przez bardziej sportową pozycję i tą ostrą charakterystykę. Mocne hamowanie silnikiem, jak dojdziesz do wprawy to nie trzeba uzywac hamulcow. Na rondzie trzeba uwazac z zamykaniem gazu. Ostre moto do swirowania, na litra to bym sie
@Erektuser: Ja miałem do czynienia tylko z SV650 S (pierwsza generacja) wersja z owiewką.
Nie kupił bym tego motocykla.
Tragiczne przednie zawieszenie nie dość że ma krótki skok to jeszcze ma super miękkie sprężyny, co powoduje że jak wsiądziesz na niego to przód chowa się do połowy. Wystarczy dziura 7cm w asfalcie przy kierowcy z ciuchami 100-120kg aby przód dobił.
Jazda we dwie osoby i bagaże jest wręcz nie możliwa gdy