Wpis z mikrobloga

  • 1
@Bazooka też tak mam. Właściwie z tego co piszą na FB to cała Polska tak ma. Ludzie się wściekają, @play_polska oczywiście nie wydało żadnego oświadczenia o awarii ani kiedy mają zamiar to naprawić. Problem nasilał się od kilku dni a teraz jest nie do wytrzymania.
  • Odpowiedz
@Jetto: Przeraża mnie jak bardzo #play się stoczył. W latach 2014-16 pierwszy raz korzystałem z ich internetu mobilnego i śmigał super. Noce bez limitu i zero lagów w grach.

Po powrocie do Polski w 2020 znów wziąłem Internet mobilny od nich i nie dość że mnie zrobili w uja bo okazało się że noce bez limitu dalej są ale nie dla mojej oferty to jeszcze praktycznie co parę dni coś się
  • Odpowiedz
@Bazooka: tak, u mnie od kilku dni co kawałek się rozłącza na kilka/naście minut... upierdliwe od cholery, reset modemu nic nie daje, rzeczywiście muszą mieć jakąś awarię ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz