Wpis z mikrobloga

@LuxEtClamabunt

@skitarii: omg ale słabo, stracili jedyną rzecz która ich wyróżniała. Nie ogarniam takich zagrywek, 10 lat budowania marki żeby "mały głód" był maksymalnie rozpoznawalny, wydane na ten cel setki milionów i jeb robimy nowe opakowanie bez tego xD


To dobry ruch, jak z frugo które wróciło po naciskach mediów społecznościowych, nie sądzisz ze mały głód wroci? Z przytupem mireczku ( ͡º ͜ʖ͡º)
omg ale słabo, stracili jedyną rzecz która ich wyróżniała.


@LuxEtClamabunt: i która kojarzyła się z serkiem dla dzieci. Może chcą uderzać do szerszej grupy odbiorców, biorąc pod uwagę ze dzięki skyrom ten segment stał się mocno popularny od jakiegoś czasu.

To nie jest januszex, gdzie jeden głupi szef przyjdzie i każe robić idiotyzm. Jeśli robią gruby rebranding to jest to poprzedzone fokusami i innymi badaniami i pewnie jakaś logika za tym