Wpis z mikrobloga

Może ktoś ogarnął jakiś #organizer zadań jednocześnie na #android i #windows10 który się synchronizuje i ma takie opcje:
- sortowanie listy wg. nadanych numerów/poziomów
- dodanie do list priorytetowych na "dziś" "wieczór" "jutro"
- ukrywanie wg. grup - czyli np. jak jest brzydka pogoda, to ukrywam wszystkie zadania do zrobienia w "ogrodzie", jak jestem w domu, to ukrywam wszystkie "biznesowe" etc.
- wykonane zadania nie są kasowane, a odsyłane do listy wykonanych, łącznie z datą i możliwością generowania identycznego nowego

W tej chwili na PC używam arkusza Excela i jest świetny, ale na telefonie to nie jest wygodne mimo istnienia analogicznych programów, natomiast na androidzie NoteMe - ale w zasadzie tylko jako edytora tekstowego gdzie robię to na piechotę. Chciałbym mieć synchronizowane.

Organizacja zadań w formie kalendarza NIE wchodzi w grę, bo przy zadaniach domowych nie wiadomo kiedy będzie czas i zaplecze do wykonania wszystkich. Gdyby była zintegrowana "lista zakupów" to będzie mile widziana. Wiem, że pytania o zbliżone organizery pojawiają się co jakiś czas - ale może pojawiło się coś wygodnego? Lata, lata temu używałem na PC chyba lotusa, ale ledwo go pamiętam - jednak dość pozytywnie.

Na dole obrazek jak wyglądają moje przykładowe listy - w praktyce.
bialy100k - Może ktoś ogarnął jakiś #organizer zadań jednocześnie na #Android i #wind...

źródło: comment_1631534070hOXt6SmHCsZoQKs34hwEwq.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz