Wpis z mikrobloga

@Osobnik_unikajacy zależnie jak bardzo jest skorodowane to JEDYNĄ poprawną metoda jest obróbka strumieniowo-ścierna np korzystając z piasku/korundu lub innego ścierniwa w skrócie piaskowanie. Usuwanie tego za pomocą papieru ściernego czy innego sposobu "na #!$%@?" to zwyczajne druciarstwo i takich blacharzy lakierników omijać szerokim łukiem. Dlaczego tak ważne jest zastosowanie tego typu obróbki ściernej? Jeżeli tego nie zrobisz to zależnie od tego ile szpachli nałoży majster wyjdzie ci to albo na drugi dzień
@Osobnik_unikajacy: kup środek fertan Ew tańszy cortanin. Najpierw zetrzyj papierem ile się da potem na to ten środek . Na następny dzień zmyj resztki woda i pomaluj jakimś podkładem antykorozyjnym może być corina. Potem tylko podkład, baza i lakier bezbarwny ze sklepu z lakierami samochodowymi w sprayu. Po wszystkim całość polerujemy szmatka z pasta ścierna Np tempo. Efekt potrafi być jak od lakiernika i kasz spokój na jakiś rok. Robiłem tak