Wpis z mikrobloga

Elo Mirki i Węgierki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
chcecie poznać dane polskiej firmy produkującej drzwi, która od marca nie rozwiązała mojej reklamacji, a po przyjechaniu nowego skrzydła(początek września) wygląda ono tak jak na zdjęciu? Czaicie? Mam okienko bez okienka xD
Dział reklamacji uważa, że to jest naturalne w sztucznej okleinie i odrzucają kolejną reklamacje ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Według nich wszystko jest dobrze, chłopaki dobrze robią i dobry przekaz leci #pdk
Oprócz tego mam jeszcze pofalowaną opaskę drzwi i tutaj również powiedzieli, że nie mają mojego płaszc... znaczy, że oni są super i to pewnie przez wilgoć i bujaj się Pan ( ͡° ʖ̯ ͡°) Tutaj na szczęście ich dealer który sprzedawał drzwi zachował się w porządku i zaproponował rozwiązanie na które przystałem.
Co najlepsze dwa razy był u mnie ich serwis i w obu przypadkach serwis mówił, że mam rację i są to błędy po stronie fabryki xDDDD
Przy okazji, czy ktoś z #wroclaw orientuje się gdzie znaleźć biegłego rzeczoznawce który napisze mi opinie? Raczej sprawa trafi do sądu bo im na pewno nie odpuszczę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chyba, że ktoś ma lepszy pomysł jak to rozwiązać?
Mieszkanie deweloperskie, wady były zgłoszone deweloperowi podczas odbioru mieszkania. Niestety nie dopilnowałem czy zakwalifikował to na reklamacje czy rękojmie. Deweloper przekazał moja reklamacje dalej i tu wchodzi fabryka cała na biało xD Oczywiście po ponad 3 miesiącach i to dlatego ze sami zadzwoniliśmy do dewelopera a on do dealera od którego kupował xD
Zgłoszone wady:
-odchodząca okleina, wybrzuszenia i dziury w dolnej i górnej części skrzydła
-pofalowania na opasce drzwi
-po wymianie skrzydła(niestety zauważyłem to już po montażu - serwis zaprotokołował tę wadę ale nie chciał ściągnąć skrzydła) to co widoczne na zdjęciu tj. przebarwienia na okleinie.

#mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie #kiciochpyta #rzeczoznawca #afera
Pobierz lubieplackialeniewszystkie - Elo Mirki i Węgierki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
chcecie poznać dane po...
źródło: comment_1631696190zElvsrnNMyIvjPD44i4Icm.jpg
  • 18
@Darth_Gohan: Może niejasno napisałem, deweloper zgłosił od razu po naszym zgłoszeniu. Ja się po 3 miesiącach skontaktowałem z deweloperem bo nic nie zostało zrobione i wtedy on zadzwonił zapytać i poszło jak po sznurku. Więc deweloper jedyne co ma za uszami to, że sam nie przypilnował, że reklamacja 3 miesiąc stoi i nic się nie dzieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@brzdekajacy-taboret: Kiedyś dzwoniąc dostałem informację, że w polskim prawie nie ma czegoś takiego jak termin wydania decyzji o reklamacji i że ona niestety nic mi nie pomoże. Pani była bardzo nie zadowolona że w ogóle dzwonie i po moim pytaniu co mam teraz zrobić oznajmiła że to moja wina bo powinienem dopilnować, że złożyłem rękojmie xD Ogólnie żałuje, że ma wyrąbane bo pewnie jej pismo załatwiło by sprawę.
Zresztą ocena 2.0
@lubieplackialeniewszystkie: Jak kupiłeś mieszkanie od dewelopera, to w ogóle Cię nie interesuje gwarancja producenta. Masz rękojmie od dewelopera i to do niego powinieneś uderzać po naprawę/wymianę. I teraz tak, deweloper ma 14 dni od podpisania protokołu na odrzucenie usterek zgłoszonych przy odbiorze, wraz z uzasadnieniem. Jeśli tego nie zrobił to uznaje się, że zaakceptował usterki. Deweloper ma 30 dni od dnia odbioru na naprawienie usterek, jeśli tego nie zrobi to pisemnie