Wpis z mikrobloga

@ut2derek: nie chodzi o sam developerski, a biznesowy. Czemu cena nie jest w okolicy nazwy produktu? Jak mają działać polubienia? Co kiedy wrzucasz feature polubienia na stronie ale jest ich mało? Co z nowymi produktami które pojawiają się w sklepie i nie mają polubień? Na co w końcu polubienia mają wpływ?

Co robią pozostałe ikony? Jak będzie wyglądał widok bez dribbblowego przełamania (np. akcentu wizualnego powtórzonego koszyka, przełamującego widok)
@ut2derek ładne, ale wydaje mi się że padding w galerii jest za mały. Wystarczy że ktoś doda zdjęcie z innym tłem niż białe to wtedy like i cena będzie za blisko krawędzi zdjęcia. No i ten opis za jasny.
@ut2derek: tu raczej nie chodzi o wyzwanie dev. Ta karta produktu jest zrobiona, jedynie żeby estetycznie wyglądała - widzę tu tylko przyłożenie się do części UI, a nie UX. Ogólnie to:
* WCAG leży, kontrast opisu jest do poprawy
* jaki jest powód umieszczenia ceny w tym miejscu? to nie jest przypadkiem najważniejszy element karty obok zdjęcia wypchnięty gdzieś na bok?
* te ikonki na dole kompletnie nic nikomu nie mówią,