Wpis z mikrobloga

@White_power: I co Ci ten raport niby pokaże? Jedyne co tym zweryfikujesz to czy turas nie cofnął przed sprzedażą. Tego czy ktoś nie cofał do przeglądów już nijak nie zweryfikujesz, a jest to bez większych problemów do zrobienia.
@robert5502: Sam przez 4 lata dojeżdżania z domu na uczelnie i z powrotem i jakichś sporadycznych dojazdów (+ trochę większego eksploatowania w wakacje ze wzgledu na wycieczki w Polsce i za granica) nakręciłem ok 55kkm. Po prostu Polacy nie umieją w matematykę i policzenie ile taki samochód powinien mieć przebiegu w danym przypadku. W głowie zakodowane że do pracy ma tylko 15 kilometrów, wiec setki tysięcy kilometrow to już takie ogromne
@cswnk: znam temat. Sprzedawałem kiedyś A3 z niecałymi 300k przebiegu, które było lekko puknięte w prawy narożnik. Większość januszy jak się o tym dowiadywała to więcej się nie odzywali. Przyjechał typ, nawet bez jazdy wziął.
Uczciwie sprzedać samochód w tym kraju to wyczyn, o kupieniu to tylko legendy chyba krążą.
I weź tu później kup auto z realnym przebiegiem 350 tys km, po czym przyjedzie do Ciebie Janusz z rodziny, autem skręconym z 500 tys na 180 tys i powie Ci, że "Ło Panie przy tym przebiegu to on się zaraz rozpadnie."xD


@Matvei: No i będzie miał rację. 350k w obecnych autach, szczególnie dieslach to już kres życia. Przywrócenie auta do używalności to dziesiątki tysięcy, zwykle powyżej wartości auta
@Moisze: Kupiłem 3 lata temu golfa 6 1.6tdi 105km z przebiegiem 370tys cały czas serwisowany, teraz mam 480tys zrobione i jedynie 1 wtrysk padł. Znam gościa co kupił od handlarza okazyjnie 10k drożej niż Ja, mającego 110tys przebiegu i już musia wymienić dwumase i dać dpf do regeneracji. Trzeba brać auto patrząc na stan, nie na przebieg.
mającego 110tys przebiegu i już musia wymienić dwumase i dać dpf do regeneracji. Trzeba brać auto patrząc na stan, nie na przebieg.


@mati1995g: Ale przecież dpf i dwumasa to elementy eksploatacyjne takie same jak sprzęgło czy tarcze i klocki hamulcowe, widocznie jego sztuka była poprostu oszukana i bardzo mocno skręcona. Co nie zmienia faktu że jak dojdzie pewny przebieg to te wymiany i tak na ciebie będą czekać.
Dwa tygodnie temu ściągnąłem auto z DE , przebieg 227k z 2011 roku . Pierwsze pytanie wszystkich jaki przebieg, jak mowie ze 230 to robia ducha …. Uuuu dużo. Po co się oszukiwać ?