Wpis z mikrobloga

Cześć,
mam pytanie skierowane do osób, które miały bądź mają tekstylny strój na moto w kolorze białym lub białymi elementami.

Jak po kilku sezonach wyglądały Wasze stroje (głównie białe elementy)? Jak z łapaniem plam i ich spieraniem? Czy z perspektywy czasu zdecydowalibyście się jednak na ciemne?

Już w dwóch sklepach odradzano mi zakup białego, argumentując właśnie tym, że w przypadku tekstyliów bardzo ciężko później o to zadbać a z biegiem czasu ta biel i tak przestanie być biała a co za tym idzie - estetyczna, ponadto wszelkie plamy (od owadów czy inne) stają się udręką.

Dodam, że jeszcze nie jeżdżę, dopiero niedawno zdałem prawko i nie mam żadnego doświadczenia z tym związanego, dlatego chciałem nieśmiało zapytać o Wasze doświadczenia.

Dzięki wielkie i pozdrawiam.
#motocykle
  • 16
@Brezen mam jasne ciuchy. I miałem motocykl przy którym musiałem czasem dłubać w trasie.
Teraz ciuchy są w plamy i nie da się ich doprać.
Mam to w dupie. Wolę żeby było mi trochę chłodniej.
No chyba że chcesz wyglądać do koniecznie czarna skóra z miliardem sliderów.

Różowa ma moto w którym nie musi dłubać i też ma jakieś plamy (mniejsze i mniej ale ma). A teraz zaczęła jeździć trochę w terenie
@Brezen: białe będzie się brudziło - to fakt. Będzie po jakimś czasie szare. Plamy z owadów spierają się tak samo jak z czarnego, dodatkowo owady "świeże" widać na czarnym bardziej (serio). Ze skórą nie miałbym problemu, ale tekstyl wolałbym raczej szary.
@Isra: z tego co wiem (chociaż ja właśnie też zielonek), ze skórą nie byłoby problemu. Natomiast białe tekstylia z tego co jak się okazuje wszyscy mówią będą szarzeć tak czy owak. Wszelkie zbieranie plam plus warunki atmosferyczne robią dodatkowo swoje.
Czytałem w necie o preparacie marki S100 o którym też mówiono mi w sklepie, że dobry do prania tekstyliów ale cudów nie ma co oczekiwać.