Wpis z mikrobloga

Witam. Chciałbym przestrzec wszystkich odnośnie operatora telewizji satelitarnej Canal+. Dzisiaj otrzymałem telefon z numeru tel. 797 361 960 informujący mnie, iż zostałem wylosowany do otrzymania "Specjalnego prezentu powitalnego" Od powyższego operatora telewizji satelitarnej. Początkowo byłem bardzo nieufny, jako że podejrzliwie miła Pani wypytywała mnie o moje dane. Postanowiłem odwrócić kota ogonem i poprosić rozmówczynię, aby to ona podała moje dane a jeśli będą prawidłowe - potwierdzę je. (Oczywiście nie były to dane wrażliwe). Pani podała poprawne dane, uznałem więc że rozmawiam z prawdziwym konsultantem, nie jakimś oszustem. Zostałem poinformowany że powyższa firma co miesiąc losuje 100 abonentów którzy niedawno podpisali umowę i oferuje im powitalny prezent "przekształcając ich umowę (w moim przypadku 99zł / 24miesiące) na umowę 0zł przez pierwszy rok, później około 30zł." Brzydko mówiąc dałem się zbić z tropu i "połasiłem się" na ofertę. Otrzymałem informację iż jutro otrzymam przesyłkę kurierską oraz umowę do podpisania, a jej wzór wcześniej na maila. Chwilkę po zakończeniu rozmowy rzeczywiście otrzymałem maila, jednak w umowie nigdzie nie było wzmianki o przekształcaniu starej umowy, postanowiłem więc udać się do punktu stacjonarnego. Pan w punkcie poinformował mnie że nie jestem pierwszy i kilka osób w tej sprawie już do niego przyszło. Niestety było już zbyt późno.

"Specjalny prezent" to nic innego jak nowa, niezależna umowa. Stara umowa pozostaje identyczna, a abonent który dał się złapać (zwłaszcza starsi ludzie) przez rok dostaje drugą umowę za 0zł. Problemy zaczynają się dopiero po 12 miesiącach, gdzie nagle rachunek jest większy o około 30zł, a w tym czasie jest już zbyt późno na rozwiązanie umowy. Według mnie takie praktyki są wysoce bezczelne i nadają się do zgłoszenia do UOKiK.

#canalplus
#telewizja
#telewizjasatelitarna
#oszukujo
  • 3