Wpis z mikrobloga

cześć

zachciało mi się grać pistoletami w #warzone

Wymaxowałem diamatti, teraz zastanawiam się, czy brać się za sykowa? Ma ten mega magazynek i tryb full auto ....
Uważacie, że będzie lepszy od diamatti? Może inny?

Co polecicie z mniej oczywistych broni na dystans? Przejadły mi się swissy, kary i fary.
Ostatnio powróciłem do SKS, ale jest kiepski o tyle, że nie ma celownika x4 bez błysku.
Natomiast bronie z CW? mają chyba po dwa takie?. Próbuję typ 63, ale jest wyraźnie słabszy ... co innego?

dzięki i zapraszam do dyskusji
  • 16
@dziki_dziki: zrobiłem sobie taki "challenge", latam ze zrzutem, gdzie nie mam przesady, czyli shotguny odpadają :)
Nawet jak wcześniej znalazłem coś sensownego, to nie biorę w ramach wyzwania. W pistoletach, podoba mi się to, że mogę z nimi szybko biegać, szybko się przycelowują.
W dodatku całkiem mi się to spodobało, ponieważ w budynkach czy najbliższym dystansie, dużo pojedynków wygrywam. Akimbo zato, okazało się totalnym niewypałem.

Strzelbami nie grałem, nigdy, ale w
@kuncfot: No ja widze podobieństwa w składaniu przeciwników na bliskie odległości między pistoletami i shotgunem z tym ze ten drugi się długo przeładowuje. J an początku akimbo nie ogarniałęm bo trzeba się nauczyć, że nie przycelowujesz a spamujesz oba przyciski myszy, ale jak już się to ogarnie to akimbo miażdzy, jedyne na co trzeba zwracać uwagę to odległość do rpzeciwnika, trzeba ja maksymalnie skrócić, zakraść się lub dobiec bo powyżej jakiejś
dziki_dziki - @kuncfot: No ja widze podobieństwa w składaniu przeciwników na bliskie ...

źródło: comment_16351535859m8UcdED47qwlGjpON5ZG2.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@kuncfot: Jedyny pistolet jaki świadomie wezmę że zrzutu to AMP. Diamatti tez ujdzie, ale seria>burst IMO. Oczywiście pojedyncze w obu przypadkach, a nie jakieś akimbo, które przy już kilku metrach od wroga zaczyna strzelać pestkami.
Do tego losowość trafień akimbo - hipfire w warzone to loteria.
Na daleko - MG82, czyli LMG z tak krótkim TTK, że zabronili go używać na kilku turniejach. To powinno wystarczyć( ͡° ͜ʖ ͡
@Ralphs: Oczywiście, ze nie aktualne, chciałem tylko zobrazować wpływ typu broni na mobilność i widać, że pistolety najlepsze bez względu czy to CW czy MW. Do akimbo trzeba sie przyzwyczaić, nie ma co go forsować na siłe jak komuś nie podchodzi, na początku też myślałem, że akimbo to poroniony pomysł dopóki nie nauczyłem się tym grać. Wróg ma być na tyle blisko, aby przy maksymalnym rozrzucie obejmować celownikiem całą postać, czyli
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dziki_dziki: No dobra, jak już tak męczysz to akimbo to powiedz mi jak według Ciebie wygląda porównanie: pojedyncze strzały/burst/seria, czyli M19 vs Diamatti vs AMP w obu rękach.
@Ralphs: Według mnie pojedyncze strzały są za wolne, żeby zasypać wroga gradem pocisków i mieć nad nim przewagę, nie sprawdzały się u mnie. W przypadku serii to nie grałem, ale domyślam się że może tam zachodzić taki efekt jak w przypadku fenneca, wyprujesz cały magazynek zanim dobrze zaczniesz akcję i może zabraknąć na drugiego i trzeciego przeciwnika w pomieszczeniu. Burst natomiast wypluwa na raz 6 pocisków to sporo i nie musisz
@kuncfot: Ja na daleki zaczalem LKMy brac, jest kilka fajnych. Np taki defaultowy jak Black Forrest czy tam Dark Forrest.

Co do shotgunów to tylko VLK Rogue z palącymi nabojami, jak to zmiata ludzi z planszy na krotkim np w pomieszczeniach…