Jadę w wtorek kupić BMW #e60 od znajomego. Motor 2.0 diesel 163hp 2006 rok. W aucie jest wszystko sprawne poza kilkoma nazwę to „mankamentami”. Czy ktoś mógłby napisać ile orientacyjnie mogłaby kosztować wymiana/naprawa wypisanych elementów?
1. Tarcze przód 2. Potencjometr na desce rozdzielczej - nie działa przyciszanie radia - ale można zrobić to na kierownicy. 3. Czujnik parkowania tyl - niedawno odmówił posłuszeństwa i miga zielona lampka na przycisku 4. Złamany jack z tylu auta. Wejście między fotelami kierowcy. 5. Gałka zmiany biegów jest wytarta (automat)
@luk04330: Auto jest mojego bliskiego kolegi wiec przebiegiem się nie martwię, wiem ze użytkuje je od 4 lat i jest praktycznie bezawaryjne. Zmienia bo rodzinka się powiększyła a sadze ze 15k to nie jest wygórowana cena
@kwiato: Czyli mówisz że auto niezadbane, koledze nawet drobiazgów sie nie chcialo od jakiegoś czasu robić bo wiedział że i tak zaraz sprzedaje, ale za to ma mały przebieg (22 tys rocznie na takie auto to niewiele), tylko że akurat Niemiec co nim jeździł wcześniej miał bardzo szorstkie ręce bo dał rade wytrzeć gałkę której rzadko dotykał? ( ͡°͜ʖ͡°)
1) 2 x 200zł tarcza + 150 zł komplet klocków + 200 zł robota (chyba że masz podstawowe umiejętności manualne to wtedy sam zrobisz i koszt 0 zł) = 750 zł (lub 550 zł)
2) Trochę wróżenie z fusów, bo zależy co się zepsuło - w najtańszej opcji 15 zł za potencjometr i troche własnej pracy w weekend.
@kwiato: skoro już kupujesz skarbonkę bez dna to nie lepiej mocniejszą? Do tarcz dolicz sobie prowadnice i smary czyli jakieś 50-100zł a przy tym przebiegu przygotuj się też na regen zacisku.
@kwiato Mam e61. Tarcze przód to historia na grupie na FB na 300 postów. Klocki plus czujnik zużycia 250-300 zł, tarcze jak będziesz słuchał madrych to tylko OEM. Na tysiącu się nie skończy. Gałka zmiany biegów koło 70zl płaciłem Przy 330k olej wymieniany? Konwerter? Rozrząd?
@bartosaq: kupno e60 od znajomego to piękna recepta na stratę znajomego ( ͡°͜ʖ͡°) Każde e60 to proszenie się o wydatki. Kiedyś byłem na taką e61 napalony a potem poznałem osoby które miały te auta i doszedłem do wniosku że mnie nie stać na dwa auta - jedno do jazdy a drugie do naprawiania...
@kwiato Podjedź sobie go sprawdzić do jakiegoś zaufanego serwisu i spytaj od razu czy zrobią te rzeczy i za ile. Ja zwłaszcza jak sprzedaję auto znajomemu to cisnę na maxa żeby pojechać do "jego" serwisu, żeby wszystko dokładnie sprawdził.
Żyjemy w państwie, w którym pigułkę antykoncepcyjną awaryjną która powoduje wczesną aborcję będzie można kupić już od 15 roku życia, ale energetyka dopiero od 18 lat xD
1. Tarcze przód
2. Potencjometr na desce rozdzielczej - nie działa przyciszanie radia - ale można zrobić to na kierownicy.
3. Czujnik parkowania tyl - niedawno odmówił posłuszeństwa i miga zielona lampka na przycisku
4. Złamany jack z tylu auta. Wejście między fotelami kierowcy.
5. Gałka zmiany biegów jest wytarta (automat)
Będę wdzięczny za pomoc.
#samochody #motoryzacja #bmw
@kwiato: tak z ciekawości to jaki ma przebieg to auto?
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@kwiato: Jeżeli chcesz sobie zepsuć humor to sprawdź historię tego auta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
1) 2 x 200zł tarcza + 150 zł komplet klocków + 200 zł robota (chyba że masz podstawowe umiejętności manualne to wtedy sam zrobisz i koszt 0 zł) = 750 zł (lub 550 zł)
2) Trochę wróżenie z fusów, bo zależy co się zepsuło - w najtańszej opcji 15 zł za potencjometr i troche własnej pracy w weekend.
3) Tutaj to już zupełnie trudno określić ile
IMO jak wiesz co furce dolega i sprawdzona to lepiej takie kupić niż użerać się z handlarzami.
Przygotuj się na trochę więcej wydatków
Tak z 5k miej przygotowane
Nie ma ciula
Mam e61.
Tarcze przód to historia na grupie na FB na 300 postów. Klocki plus czujnik zużycia 250-300 zł, tarcze jak będziesz słuchał madrych to tylko OEM. Na tysiącu się nie skończy.
Gałka zmiany biegów koło 70zl płaciłem
Przy 330k olej wymieniany? Konwerter? Rozrząd?