Aktywne Wpisy
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Oni go wypełniają i odsyłają do mnie.
Ja na podstawie danych dodaję numer zlecenia, zatwierdzam budżet i parę innych rzeczy i odsyłam im z powrotem tego excela.
Chciałbym to zmienić i wykorzystać PowerApps i PowerAutomate do tego.
Chciałbym stworzyć formularz online, który po wypełnieniu i kliknięciu "wyślij":
- stworzy na tej podstawie nowy plik excel z danymi z tego formularza
- zapisze tego excela w określym miejscu (OneDrive, Sharepoint)
- wyśle do mnie maila z informacją, że nowy plik został utworzony
Jakieś rady jak to najlepiej ugryźć, z czego korzystać itp?
Nie chodzi mi o napisanie krok po kroku co robić, ale raczej o rady, dzięki którym nie będę musiał w połowie roboty zaczynać od początku.
#powerplatform #powerapps #powerautomate #microsoft
Myślałem, żeby go użyć jako "bazę danych" tego wszystkiego. Teraz tak mam. I myślałem żeby to ogarnąć małymi krokami, bo takiego dużego projektu nie robiłem nigdy.
BTW canva ma tylko dwa rozmiary (portrait i landscape) czy można to jakoś ustawić na custom?
Baza elementów w Excelu to kiepski pomysł. Listy sharepoint będą dobre. Pamiętaj jedynie o tzw. tresholdach. A jak masz kasę, to licencja premium i dataverse