Wpis z mikrobloga

Ostatnie godziny przed premierą. Australijczycy pokazują nam dlaczego Rockstar nie ujawnił żadnych nagrań z rozgrywki. Mam nadzieje że preorderowcy są ukontentowani i zadowoleni z kolejnego dzieła mikro developera z gniotami na telefony w portfolio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gta #gtav #ps4 #pcmasterrace #xbox #switch #ps5

Jaka będzie srednia na Metacritic?

  • 20-40/100 56.7% (2573)
  • 40-60/100 22.1% (1001)
  • 60-70/100 7.9% (358)
  • 80+/100 4.8% (220)
  • 90+/100 8.5% (387)

Oddanych głosów: 4539

  • 158
@trejn: Co to za gówno????? XDDDDDDD

Przecież to się da zrobić. Np. remaster THPS zrobili sztos. Gram jak #!$%@?, czuję się jakbym miał znów 15 lat XD
Wiadomo że chodzi o nostalgię, ale nie czuję się przy okazji #!$%@? w dupsko, tylko przypominam sobie super gierkę sprzed lat.
@KuKumber: Najbardziej bawią sojarze którzy jak facet ich zapytał czy nie są zmartwieni tym że nic nie pokazano to odpisywali tylko
https://www.reddit.com/r/GTATrilogy/comments/qpda73/we_have_not_seen_any_real_gameplay_demo_yet_are/

YYY CO BYŚ CHCIAŁ OGLĄDAĆ LOL TO 20 LETNIA GRA

NIE CZEMU LOL CO CI DLA OGLĄDANIE LEPIEJ ZAGRAĆ


JEST OK NIE MAM DUŻYCH OCZEKIWAŃ
źródło: comment_1636569657n5kzJLBlimwSQ0tQf6P1sO.jpg
@trejn: jestem fanatykiem serii GTA, grałem w każdą część od GTA 2, ograłem chyba każdą, część nawet na 100% przeszedłem. Podobnie z innymi gierkami od R* czyli LA Noire, albo RDR
Ale to co robi ostatnio Rockstars, a raczej to co rozkazuje im wydawca, czyli Take Two, to woła o pomstę do nieba i to, że jedyne co kupię od nich to GTA VI i tylko wtedy jak będzie co najmniej
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@trejn: Tu nie ma nic nadzwyczajnego, cała seria GTA, zwłaszcza trylogia ery 3D (3, VC, SA), słynie z masy bugów i niedoróbek. A i tak to nie przeszkadza większości ludzi stawiać, np takiego San Andreas na piedestale gier, mimo, iż gra od strony mechanicznej jest starą dyktą posklejaną taśmą.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 45
@trejn: oceny będą najpewniej kupione, w końcu gniotstar nie pozwoli ot tak na niczym nieskrępowany strumień świadomości. A opinie graczy wsadzi na półkę "mam #!$%@?", napisze potem, że to hejterzy i wyssane z palca opowieści, bo u nich działało. Jaka to gra tak samo zrobiła, że w recenzjach się rozpływano nad tym, jakie to cudowne, a gracze nie zostawili na niej suchej nitki w dniu premiery (i słusznie, bo to był
@MisPluszowyZWadaWymowy: nie dziwne, skoro przenosili to wszystko na Unreal Engine, to musieli zapewne pisać wszystko odnowa. Albo inaczej, przekopiować wszystko, bo tutaj nie widać najmniejszej ingerencji w kod źródłowy, przeniesione 1 do 1 i pewnie stąd te błędy bo nawet im się nie chciało pisać detekcji kolizji z budynkami xD. To wygląda dosłownie jak przekopiowany cały kod z oryginałów, a nowa grafika i oświetlenie pewnie jest zwyczajnie podstawową funkcją UE.
@trejn: Ale gniot, nie dość że wizualnie prezentuje się dużo gorzej od pierwowzoru, to postacie wyglądają strasznie karykaturalnie i plastikowo.

#!$%@? zostało dosłownie wszystko, nawet najprostsza rzecz jaką jest detekcja kolizji. Ręce opadają na tego gniota i cymbałów którzy wychwalają takie partactwo.

Ta trylogia to jedno wielkie xD.
@trejn: Ale o co chodzi? To jest generalnie prawie 20 letnia gra, ona tak wyglądała i działała wtedy, tu zostały generalnie zmienione tylko tekstury i nałożone jakieś tam efekty graficzne, wszystko się zgadza.
Chyba że ktoś myślał, że dostanie nową grę, przepisaną od zera, no to beka z niego.
@trejn: no nie, nie dziwi mnie to, bo tak samo to wyglądało w 2002 roku, może przez nostalgie trochę patrzysz na tą grę przez różowe okulary, ale w tamtych latach przenikanie w budynki i zapadanie się zdarzało i nikogo nie dziwiło, przymykało się na to oko bo i tak każdy się jarał tym jak gra wyglądała. Inne standardy i inne oczekiwania były, ale prócz grafiki to generalnie nie widzę wielkich różnic