Wpis z mikrobloga

@Schuldiner: Za spowodowanie kolizji, i jest to kara zgodna z przepisami. Natomiast 0 sekund kary za zrobienie divebomby na rywalu z przodu, wypchnięcie go z zakrętu nawet samemu nie próbując się w nim zmieścić (plus to rywal uniknął kolizji, kierowca wykonujący divebombę swoim manewrem mógł do niej doprowadzić) i odzyskanie w ten sposób straconej już pozycji, też seems legit.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@fordern: uniknął, dojechali, oponiarz wygrał, temat zamknięty. My point jest taki, że gdyby nie usunięcie maxa z rajdu GB to, być może, kwestia mistrza byłaby już wyjaśniona i kibice VER nie musieliby liczyć na eksplozję silnika w mercu czy inne pęknięcie gumy.
uniknął, dojechali, oponiarz wygrał, temat zamknięty.


@Schuldiner: Błędne myślenie. Wygrał, to prawda - ale przez ten manewr utracił pozycję, i musiał ponownie wyprzedzać, co zmierza do tego że w wyniku tego manewru Verstappen zyskał stałą przewagę nad Hamiltonem (lasting advantage, dość pokracznie to się tłumaczy na polski), i mógł dalej generować brudne powietrze bezpośrednio na nos samochodu Hamiltona. I dopiero później, gdy Hamilton znowu wyprzedził Maxa, temat został zamknięty. W związku
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fordern: to w końcu wygrał czy utracił pozycję? sory ale porównanie problemów z "brudnym powietrzem" vs wywalenie z wyścigu kończy dyskusję z mojej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)