Tak zupełnie z innej strony, bo mam wrażenie, że F1 przyćmiło zdarzenia z F2. Naprawdę nie można czegoś zrobić z sytuacjami, kiedy samochód nie rusza z pól startowych? Problemy dotyczą wszystkich możliwych serii wyścigowych startujących z miejsca. Zdarzenia skrajnie niebezpieczne dla kierowców i dla publiczności - patrz Indy. Co gdyby w sytuacji kiedy samochód nie rusza z pól startowych albo gaśnie w ciągu sekundy lub dwóch od zgaszenia się świateł, na przykład reszcie załączał się limiter i mielibyśmy powtórkę startu? #f1 #f2 #f123
@Najmilszy_Maf1oso teoretycznie kierowca powinien podnieść rękę jak tylko zobaczy, że auto mu nie działa i sędziowie powinni podjąć decyzję o drugim okrazeniu formującym
@dosiu: Przed startem to ma sens, po zgaśnięciu świateł już nie. Ewentualnie każdy kierowca powinien mieć możliwość przerwania startu z kierownicy pod surowymi restrykcjami.
@Najmilszy_Maf1oso nie wydaje mi się, żeby samochód miał zgasnąć tuż po ruszeniu, ale w sumie sędziowie mając pod ręką taka technologie jaka jest teraz, mogliby jakoś starać się zwiększyć bezpieczeństwo w tym zakresie
Naprawdę nie można czegoś zrobić z sytuacjami, kiedy samochód nie rusza z pól startowych? Problemy dotyczą wszystkich możliwych serii wyścigowych startujących z miejsca. Zdarzenia skrajnie niebezpieczne dla kierowców i dla publiczności - patrz Indy.
Co gdyby w sytuacji kiedy samochód nie rusza z pól startowych albo gaśnie w ciągu sekundy lub dwóch od zgaszenia się świateł, na przykład reszcie załączał się limiter i mielibyśmy powtórkę startu?
#f1 #f2 #f123
Ewentualnie każdy kierowca powinien mieć możliwość przerwania startu z kierownicy pod surowymi restrykcjami.