Wpis z mikrobloga

Mirki, będę instalował internet w nowym mieszkaniu, ale całkowicie nie znam się na rzeczy, zero rozeznania.
Powiedzcie proszę z jaką firmą warto się związać? Kto ma tanio? No i przede wszystkim - jaką przepustowość powinienem wybrać do takiego totalnie standardowego zastosowania? (Nie zamierzam uploadować ani ściągać bardzo dużych ilości danych, także nic odbiegającego od normy). Jestem z #lodz więc będę również wdzięczny za opinie mieszkańców tego miasta.

W skrzynce znalazłem ulotkę od przedstawiciela handlowego Toyi (zdjęcie niżej) - czy ta oferta wygląda ok? Myślę wstępnie o 300/30 Mb/s.
#internet #kiciochpyta #komputery
produkt - Mirki, będę instalował internet w nowym mieszkaniu, ale całkowicie nie znam...

źródło: comment_1639661075nT8joPSUmYU9AED5JgjK6R.jpg

Pobierz
  • 30
@produkt: Toya jest dobra pod warunkiem że światłowód w Twoim budynku to faktycznie światłowód, a nie radiówka. Niestety, jeszcze wiele budynków ma ten problem że sygnał leci między antenami i dopiero na światłowód w budynku. Wtedy wystarczy mocniejszy pierd sąsiada, aby poszło zakłócenie. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Dlatego stawiałbym w głównej mierze na Toyę i Orange. Jeśli jest jakiś lokalny dostawca, też warto się zainteresować - zawsze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@produkt: Do nowego mieszkania ze swiatlowodem 500 mb/s jest odpowiednie. Nie jest to za duzo, ale tez nie za malo. Dla mnie do pobierania plikow wiekszych jak 100gb wrecz idealne i obslugi ok. 4-5 urzadzen po wi-fi. Nie polecam Orange, ze wzgledu na wysoki ping i cene. Obecnie uzywam UPC z tv i oferta jest duzo lepsza. Co prawda pingi nie powalaja, ale moze byc. Strzelalbym w UPC lub Netia. Jest
Toya jest dobra pod warunkiem że światłowód w Twoim budynku to faktycznie światłowód, a nie radiówka


@SeriousDude: jest to nowy budynek, czy ma to jakieś znaczenie? W sensie, czy w nowym budownictwie w ogóle stosuje się jeszcze radiówkę?
Powiedzcie proszę z jaką firmą warto się związać?