Wpis z mikrobloga

https://streamable.com/hrvvnd <--- WIDEŁO

W tym roku skończę tą gierke ( ͟ل͜)
Ostatnio troche tweakowalem samą walke i movement, wiem co chce mniej więcej osiągnąć i powinno to być jakkolwiek dobrze zrobione więc zabrałem się za dodanie takich rzeczy jak:

- atakowanie pod rząd zadaje dodatkowy dmg co ma na celu zachęcanie do agresywnej gry i podejmowanie ryzyka a nie pasywne kitowanie mobów i bieganie w kółko xD
- po dashu mozna instant dać light lub heavy attack, to ma uplynnic rozgrywke, po dashu jak unikniesz elegancko ataku mozesz instant #!$%@? lepe z heavy attacka, nie dosc ze ten atak bedzie czesciej uzywany
- 3x light -> przyspieszony heavy, rowniez uplynnienie i danie jakiegokolwiek "combo"
- perfect dash combo, po dashu masz male okienko na dasha znowu, jak zrobisz to na czas masz instant dasha, jak #!$%@? w sciane podczas takiego dasha to sie odbijasz, jeszcze animacje musze zrobic do tego

jeszcze fixowalem wiele bledow, robilem mapy, pisalem scenariusz, projektowalem mape i ogolnie myslalem o questach
nawet zrobilem model kosmologiczny ʕʔ

Zastanawiam sie tez czy wstawiac mit stworzenia swiata i ogolny lore swiata czy za wczesnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
to info raczej bedzie szybko na starcie podane wiec nic sie nie dzieje, ale no nie wiem, co myslicie? pisac? ()

#witchsheart #gamedev #godot #tworczoscwlasna
synbozy777 - https://streamable.com/hrvvnd <--- WIDEŁO

W tym roku skończę tą gierk...

źródło: comment_1641040661IOmi2YTwZc4OOHCdWqzjwO.jpg

Pobierz
  • 8
@synbozy777: Fajnie wygląda.
To jest projekt, który będziesz chciał komercjalizować czy hobbystycznie to robisz? Pracujesz w gamedevie czy sobie po godzinach po prostu pykasz tą gierkę?
W sumie jak się ma Godot 2D do Unity 2D? Lepszy, gorszy? Bo jednak Unity 2020/2021 pamiętam, że już cudnie działało w porównaniu do Unity 4/5.
@young_fifi: Dzięki ()
Robie to 100% hobbistycznie, o ile teeeoretyyycznie można by potem to próbować sprzedać to nie czuje sie na sile, żeby się w to bawić. No i gra prawdopodobnie się nie zwróci więc bym w samo wydanie władował więcej niż bym wyciągnął :P
Aktualnie jestem bezrobotnym studenciakiem, cośtam kodoklepać czy rysować umiem, ale nie wiążę bezpośrednio swojej przyszłości z gamedevem, jakby mi dali
@synbozy777:

No i gra prawdopodobnie się nie zwróci więc bym w samo wydanie władował więcej niż bym wyciągnął :P


Teoretycznie $100 na Steam albo za darmo na itch.io (ewentualnie Desura czy jeszcze bardziej niszowe platformy). Chociaż nie wiem jak to w praktyce wygląda i pewnie lepiej byłoby już za darmo wydać grę na Steamie, jeśli uważasz, że nie będzie z tego zysku, i mieć do portfolio.

Aktualnie jestem bezrobotnym studenciakiem, cośtam
@young_fifi: dawno to liczylem i mogę się mylić, ale wydanie gry to koszt około 600 zł,
~400zl za status developera
~100zl za wydanie
~100zł za licencje do exeka zeby bimba nie flagowala jako wirus
jak znajde wydawce to oczywiscie taniej bedzie, ale nadal bym musiał coś wydać
na itch.io wrzuce zeby wrzucic, ale chyba nic wiecej, moze mala reklama na wypoku :p

aktualnie pracki aż tak nie szukam, ale za pare
@synbozy777: W sumie nigdy nie wydawałem sam gry, bo albo freelance'owałem dla kogoś, albo pracowałem w firmie z wydawcą, więc możesz mieć rację. Zwłaszcza, że nie wiem jak wygląda koszty licencyjne Godota, więc wierzę w Twoje wyliczenia.

aktualnie pracki aż tak nie szukam, ale za pare lat bede sie rozgladac ()


Ja tam wszystkim polecam zacząć jak najszybciej - pracowałem w zawodzie zaraz po technikum