Wpis z mikrobloga

@Waldemar_Wpieldor: @ulsterboy: a dzwoniliście do nich może? Bo zapewniają mnie, że u nich wszystko ok, że terminal nie pokazuje żadnych przerw w połączeniu i żeby sprawdzać bez switcha połączenie. Z tym, że jak na kompie (przewodowo od switcha) nie mam neta, to po wifi przez telefon też nie ma, więc ewidentnie to od nich...
  • Odpowiedz
@adameqq: takie #!$%@? "niech pan se potestuje bez switcha" to niech sobie w dupę wsadzą. Płacę za działający internet i jeśli nie działa, to mają przyjść i naprawić.

zastanawiam się tylko jakim cudem u nich nie widać żadnego zrywania połączenia


@adameqq: nie wykluczam, że powiedzieli tak na odczepnego.
  • Odpowiedz
takie #!$%@? "niech pan se potestuje bez switcha" to niech sobie w dupę wsadzą. Płacę za działający internet i jeśli nie działa, to mają przyjść i naprawić.


@Waldemar_Wpieldor: mam światłowód w Toya i nie posiadam żadnych problemów z połączeniem, warto może podpiąć kompa pod ten terminal i spingować jakieś dnsy googli przez jeden dzień i sprawdzić czy rzeczywiście problem leży w urządzeniu
  • Odpowiedz