Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej, pytanie do aktywnych zawodowo prawników. Studiuję dziennie prawo. Bardzo chciałabym zacząć zdobywać jakieś doświadczenie zawodowe, bo nie oszukujmy się, na studiach nie uczą niczego z kwestii... nazwijmy to praktycznych. W moim mieście prawie nie ma ofert pt. staż dla studentów w kancelarii czy jakiejś firmie związanej z prawem. I kurczę, nawet w takiej Warszawie prawie w ogóle nie ma takich ofert, a jeśli już się coś znajdzie, to chodzi o kilka godzin w tygodniu, zdaje się, że bez żadnego wynagrodzenia. Czy ja nie umiem szukać? A może kancelarie nie ogłaszają się z takimi ofertami i czekają aż ktoś ewentualnie sam się zaproponuje? Myślałam nad tym, ale trochę głupio mi rozsyłać do kancelarii maile z CV i jeszcze stawiać przy tym jakiekolwiek wymagania typu "chcę u was pracować, ale tego i tego dnia od tej do tej, bo potem mam zajęcia na uczelni...", wydaje mi się, że to zdecydowanie nie byłoby dobrze odebrane ;// No i nie ukrywam, że chciałabym otrzymywać za swoją pracę jakiekolwiek wynagrodzenie. Perspektywa pracowania za darmo trochę mnie zniechęca, bo równie dobrze mogłabym zatrudnić się w h&m i zarabiać w tym czasie pieniądze... Tylko, że tam nie zdobędę żadnego doświadczenia zawodowego, które przydałoby mi się w przyszłości. Sama nie wiem co o tym myśleć, czy ktoś mógłby mi doradzić co mam robić? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#prawo #prawnik #adwokat #notariusz #radcaprawny #praca

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61dc854b7cb451000c1718b7
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 7