Wpis z mikrobloga

Ahhh nie ma to jak pokazać, trzy tygodnie przed premierą:
- 20 sekund "gameplayu" ze starych konsol
- pokazali głównie chodzenie po blokach, bo gdyby doszło do walki fpsy by spadły do 15
- celowo zmniejszyli ekran jakąś #!$%@?ą narzutą aby puścić to w rozdzielczości 720p bo więcej stare konsole nie wycisną
Szykuje się Cyberpunk v.2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#dyinglight2 #cyberpunk2077 #gry #konsole
Pobierz
źródło: comment_1642200499ItNw3mee9GjPx476IdG8EO.jpg
  • 12
@Mieszkopol: i z zapowiedzi wersja PC najbardziej #!$%@? graficznie


@cin123654 Ogólnie grafika to dosc średnia (nic dziwnego skorowidz ma działać na stara generację) ale będzie RT. Więc to będzie ratować sytuację. RT Imho sporo poprawia odbiór gry, bo mamy z automatu świetne cienie i ogólny odbiór oświetlenia.
@Mieszkopol Mnie bardziej martwi to co pokazali w kwestii dialogów i pośrednio wyborów.
Dialog to sztywny rzut na mordę postaci jakieś opcje dialogowe niby ok ale wybór, że postać odrzuca jakieś negocjacje z npc i będą się nic był przez sztuczny dialog. Strasznie to #!$%@? wyglądało. Normalnie w grach cRPG jak nie chciałeś gadać mogłeś zakończyć dialog i po prostu się bic a w pokazanym fragmencie to było sztuczne gadka typu co
Zapowiedzieli już jakie konkretnie funkcje RT będą wykorzystywać? Bo samo RT niewiele mówi, mogą być tylko cienie czy RTAO


@Dave987654321: Z tego co mają napisane na oficjalnej prezentacji RT na YT to - ray-traced reflections, global illumination, and shadows enhance
@Dave987654321: Nie jest to co prawda poziom Cyberpunka, gdzie oporcz wyżej wymienionych technik jest jeszcze Ray-Traced Ambient Occlusion, i Ray-Traced Diffuse Illumination - diffuse w ogole jest rzadko spotykanym efektem w grach, które maja RT. Ale dobrze, że jest chociaż global illumination bo to sporo daje