Wpis z mikrobloga

@becvvv: pracuję zawodowo jako projektant zorientowany na użytkowników, i to o czym pisałem jest bezpośrednio zaczerpnięte z kognitywistyki którą muszę znać w tej branży, i owszem, jest coś takiego.

Poczytaj sobie o pamięci sensorycznej, operacyjnej (krótkotrwałej) i długotrwałej, teorii pamięci, o liczbie millera - taki podział jak opisałem stosują badacze i w zupełności on wystarcza do opisywania rzeczywistości oraz projektowania nakierowanego na człowieka.
  • Odpowiedz
32167


@walk_on_gilded_splinters: 5 czarnych smoków w homm2, pamiętam do dziś ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A swoją droga, to kiedyś kody wpisywało się po prostu w grze z palca, a teraz w wielu produkcjach należy za nie płacić. Co wielkie korporacje zrobiły z naszymi grami ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz