Wpis z mikrobloga

Siemano Mircy, w sumie troche #chwalesie. Od ~trzech lat robie swoja gre w UE4. Mam nadzieje, ze jestem juz na ostatniej prostej, bo premiera miala byc w zeszlym roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zaczynajac nie mialem pojecia jak sie robi gry. Zainstalowalem Unreala i zaczalem probowac. Na pewno pomoglo to, ze jestem programista (webdev), ale jednak to troche inny set umiejetnosci.
Postanowilem zrobic gre o kopaniu (kiedys gralem we flashowa gre Mother Load) i zrobilem kosmiczny eksplorator z elementami base buildingu, base-defense no i oczywiscie glowna mechanika jest kopanie w komecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Prawie cala gra powstala w trybie one man army, czesc assetow kupilem, czesc zrobilem, zaprogramowalem.
Chce gre wydac na Steam, wiec pewnie przyda mi sie pare osob, ktore chcialby potestowac.

Wiecej info to tutaj:
https://twitter.com/ElusiveVerge
https://www.igdb.com/games/elusive-verge

Jak jestescie czegos ciekawi to pytajcie :D Z checia powrzucam na mirko postepy z prac i zbiore cenne uwagi.
#gry #gamedev #programowanie #cpp
ElusiveVerge - Siemano Mircy, w sumie troche #chwalesie. Od ~trzech lat robie swoja g...

źródło: comment_1642795789JcTQBdrQOyhtsmQEHJBrmd.jpg

Pobierz
  • 7