Wpis z mikrobloga

@aett: zapomniałeś przekleić, że chodzi o zamówienie za 40 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@w__w: allegro ma na to niestety wywalone. A jak sprzedający dostanie nega to go nie usuną, bo to subiektywna opinia kupującego i oni w to nie ingerują. Na grupie, z której jest wzięty ten screen takie sytuacje z negami to przynajmniej 2-3 razy w tygodniu się pojawiają. Nic nie zrobisz. Przyzwyczaili cwaniaków
@aett: Ech, ja też kiedyś trafiłam na taką "HIHI byłoby MIŁO i ona LICZY na jakieś gratisiki do paczki HIHI".
Aż stwierdziłam, że zaryzykuję i żadnych gratisików nie wyślę (bo co też miałabym wysłać do książki używanej? Używaną zakładkę?), ale na szczęście dostałam mimo to pozytyw.
Zawsze jak bym dostała negatyw, to mogłabym poprosić o usunięcie, a jak by się nie zgodziła, to mogę przynajmniej opowiedzieć na komentarz i opisać co
@MrPickles I cyk, negatyw. Nie wiem czy wiesz ale obniżenie oceny nawet o jedną gwiazdkę powoduje olbrzymie spadki w algorytmach allegro i jeśli nie masz ogromnej sprzedaży na produkcie, oferty polecą w dół listingów co często powoduje spadek sprzedaży nawet o 70-80% jeśli nie ma jej jakoś bardzo dużo..