Wpis z mikrobloga

Hej @morele_net, czy wasz program ochrony kupujących rzeczywiście chroni kupujących czy to tylko tani chwyt marketingowy? Współpracujecie z oszustem, który sprzedaje pogwarancyjny sprzęt i mimo dowodów na to przyjmujecie jego stanowisko o rzekomych niedociągnięciach z mojej strony. A o takich oszustwach tej firmy możemy poczytać w internecie od 2018 roku. Takim oto sposobem ani nie mam telefonu, ani pieniędzy. A kontaktu z tym sprzedającym w ogóle brak - nie odebrał ani jednego z dziesiątek połączeń, na mejle nie odpisuje, a przez wasz komunikator czekam na odpowiedź już ponad 2 tygodnie. Nie wyobrażam sobie mimo dowodów na ingerencję w numer seryjny urządzenia i potwierdzenie z serwisu autoryzowanego co do wygaśnięcia gwarancji producenta, trzymać stronę oszusta, ale bardzo dobrze i konsekwentnie to wam wychodzi.
#morele #oszukuj
  • 3
Cześć @kosciej13! Chcemy zapewnić, że zawsze staramy się, aby każdy Klient był zadowolony z zamówienia, a zakupy w naszym Marketplace były pozbawione ryzyka. Podeślij nam w wiadomości prywatnej numer zamówienia - będziemy weryfikować sprawę.
Nie wiem czy to po napisaniu tutaj czy po prostu przez sam absurd sprawy Morele skontaktowało się ze mną, że mój wniosek przekazali do 'ponownego rozpatrzenia', na które mają 30 dni, więc czekam. Nie wiem jaki efekt to przyniesie (choć niestety się spodziewam), bo ma rozpatrywać to ten sam dział, który już dwukrotnie mi odrzucił. Mają zalecenia by w sporze słuchać sprzedawcy - napisał mi to normalnie pracownik na mejlu. Gdzie logika,