Wpis z mikrobloga

@mroz3: z tym olejem i ogólnym podejściem do techniki to niestety stara prawda. Potem 10-15letni, wypierdziany autobus miejski od Niemca jest w dużo lepszym stanie technicznym niż 6-8 citaro z Polski. Nikt im nie każe lać oleju mercedesa, wystarczy trzymać się normy i okresów wymiany. To samo tyczy się maszyn budowlanych - w polsce koparki przeciągają serwisy po 2000h a potem płacz, że JCB to nie to samo co ostrówek.
zwłaszcza że mają własne stacje diagnostyczne i każdy wał przechodzi


@MarianoaItaliano: pracowałem na stacji diagnostycznej mpk, akurat w Łodzi o której wspomniałeś, na nowych sadach. Nie jest do końca tak jak mówisz, że wszystko przechodzi. Każdy wypuszczony autobus normalnie przechodzi badanie techniczne - z tym że nie pełne, a sprawdza się to co było akurat naprawiane, ze względu na to że zazwyczaj bo 3-4 wizycie na warsztacie dopiero są sprawne. #!$%@?