Wpis z mikrobloga

Ależ ta gra wygląda słabo xD Już miasto z Mario Oddysey wydanego na znacznie słabszy sprzęt wygląda lepiej xD Coś nie teges jest ogółem z teksturami z tego co oglądam materiał - jest duża niespójność artystyczna, część tekstur wygląda jakby była w stylu a'la cell shading (jak Borderlands), część nie, część tekstur powtarza się (co widać np na tym budynku na screenie niżej).
Do tego nie dość że wygląda brzydko, to i wydajnościowo ponoć kupa, a na dodatek recenzenci sprawdzali wersje bez Denuvo, które jeszcze dowali w wydajność xD

Ajajajajajajajaja
#gamedev #techland #dyinglight2 #gry
Reepo - Ależ ta gra wygląda słabo xD Już miasto z Mario Oddysey wydanego na znacznie ...

źródło: comment_1643903509gnxxsnbUaAgnusitsumC3j.jpg

Pobierz
  • 19
@mamajasia12: No kuźwa czego nie widzisz? Widać dokładnie, że masz powtarzalne tekstury i geometrie na poziomie gier z PS2, kompresja YT wcale nie przykryła żadnych "ładnych" elementów grafiki xD
@Mershi: Drobna uwaga, Resident Evil stosuje swoistą "sztuczkę" w obliczeniach, czyli ścieżka po której idzie gracz jest ściśle wytyczona przez twórców bez możliwości patrzenia w dal oraz limitowaną liczbą przedmiotów do wyrenderowania. Efekt? Uliczka z detalami oraz dobrze zrobione oświetlenie co w żaden sposób nie przeciąża konsoli.
@Reepo: kolega dołączył pod koniec produkcji do Techlandu i powiedział że ta gra przechodziła przez tyle zmian jeśli chodzi o kierunek artystyczny że wszystko jest jak z innej parafii xDD
dla mnie hitem są drzewa na budynkach, jaka w tym logika?
@janabanana: Ale pamiętaj, to tylko kompresja na YT, a nie to, że widać gołym okiem, że każdy asset był robiony w innym stylu bo pewnie wielokrotnie im się zmieniały koncepcje xD
Ogółem to ten post nie miał na celu stwierdzić że gra jest słaba bo jest brzydka - brzydkie gry mogą być dobre, czego dowodem są nowe pokemony - po prostu to jest rzecz, która często mnie interesuje i tyle.

Najgorsze