Wpis z mikrobloga

@Luko: Szału nie ma, ale na żywo może będzie lepiej. Giulia i Stelvio też w rzeczywistości wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciach. No i boje sie tego wnętrza, bo na pierwszy rzut oka bardzo cieńko.
  • Odpowiedz
Z tego co powiedzieli to ma być AWD benzyniak 2.0 256KM ale nie na Europę, a więc niech #!$%@?... Po świetnie jeżdżącym Stelvio (jak na 200konnego suva) no to lipa, miałem wyższe oczekiwania...
  • Odpowiedz
@Luko: 2.0 tylko na US i Bliski Wschód. Do nas trafi nowy silnik 1.5, hybryda 1.3 i diesel 1.6 (tu zaskoczenie, ale raczej pozytywne). To jest Jeep Compass z innym nadwoziem i ,,ostatnia szansa" dla Alfy i to o Tonale wiadomo było od początku. Alfa w swojej historii już nie takie klamoty miała w ofercie i była już kilkukrotnie w gorszej sytuacji finansowej, ale teraz Francuzi ewidentnie dają do zrozumienia. Jeżeli
  • Odpowiedz
@Luko: Ma być 1.3 plug in 275 KM AWD. Z tym, że to nadal jest kompakt, także do segmentu D trochę brakuje. Fajnie by było jakby zrobili odświeżoną Giulię/Stelvio w takim stylu, ale raczej nie ma na co liczyć.
  • Odpowiedz
@darkdancerr: Lada moment ma być lift Giulii i Stelvio, przewijało się to gdzieś między komunikatami prasowymi. Tylko że ,,lada moment" w Alfie to co najmniej kilka lat, ale do tego każdy się już przyzwyczaił.
  • Odpowiedz
@darkdancerr: 275 to oczywiście fajna jednostka (na papierze), ale ja liczyłem na 2.0 200koni benzyna AWD, jak w Stelvio. Plugin jednak będzie swoje kosztował i z racji masy nie będzie jeździł tak przyjemnie jak na swoją moc. Do tego pewnie zabierze parę litrów z bagażnika. Myślałem że będzie ciekawa konkurencja dla np. 2.0tfsi 190 Formentora(lub innych vagow) albo X1 xDrive20i.
  • Odpowiedz