Wpis z mikrobloga

@xD______xD: Nadawałeś paczkomatem czy kurier? Bo jak paczkomat to oddział się mailowo prawdopodobnie kontaktował żeby ustalić dane do zwrotu przesyłki jak chociażby adres no bo do paczkomatu nie zwrócą XD. Jak nic na mailu nie znajdziesz w spamie nawet to dzwoń na infolinię i Ci powiedzą co i jak
@Matops: Z paczkomatu na paczkomat wysyłane było. Maila żadnego nie ma :/
Na infolinii stwierdzili, że nie widzą mojej paczki.
Z tego co się dowiedziałem, to niby paczka, która ma wrócić do nadawcy, po dotarciu do oddziału ma nową etykietę z nowym numerem, więc dlatego by jej nie wykrywało. Ale tej informacji nie jestem pewien, bo nie otrzymałem jej na infolinii, lecz w PaczkoPunkcie.
@xD______xD: No tak przesyłka ma nowy numer, ale dopiero po ustaleniu danych adresowych do zwrotu przesyłki, przed tym nie ma opcji żeby nadali przesyłkę na nowym numerze, no chyba że przesyłka pojedzie po prostu do magazynu przesyłek niedoręczalnych. Czyli taki magiczny magazyn gdzie trafiają wszystkie przesyłki o które nikt się nie upomina ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jak ktoś na infolinii Ci powiedział że nie widzą paczki to
@xD______xD: Ewentualnie pisz od razu na pomoc@inpost.pl i najlepiej podaj im tam w mailu numer przesyłki i że miała zostać zwrócona, jeżeli jest na tym magicznym magazynie to Ci ją zwrócą.