Wpis z mikrobloga

Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ale miarka się przebrała. Jestem w Tanzanii, ale nie o to chodzi. Codziennie rosną mi koszty użytkowania telefonu, abonament mam w Plusie. Złożyłem już reklamację, ale rozpatrywanie trwa (i potrwa pewnie miesiąc), a koszty codziennie rosną. Najważniejsze, że próbuję się dowiedzieć dlaczego - nikt nie potrafi odpowiedzieć. Mam czekać na odpowiedź w ramach reklamacji.

Dodam, że obsługa na czacie jest bardzo niemiła i niechętna do pomocy. Pominę, że odpowiedzi się wzajemnie wykluczają (raz np. pisali, że podgląd z aplikacji Plusa jest tylko symulacją, innym razem, że to faktyczny spis połączeń).

Wniosek: nie polecam nikomu tej sieci. Wszystko jest w miarę, dopóki płacisz i nic więcej nie chcesz. A jak jest problem, to nikt wam nie pomoże.

Pytanie: dlaczego te koszty mi pobierają? iMessage celowo wyłączyłem, MMSy również, nie odbieram w ogóle rozmów, nie dzwonię do nikogo. Nie mam poczty głosowej. Na pytanie, czy mam to zgłosić lokalnej policji otrzymałem odpowiedź: może pan robić, co pan chce.

#afera #plus #plusgsm #telefony #oszukujo #apple #iphone #oplaty
Pobierz ch_is - Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ...
źródło: comment_1644590285AQ0SqTzOYLBX7tqVwVrdsa.jpg
  • 52
@Specjalista_Plus: Dzięki za przyspieszenie, bo odpowiedź uzyskałem, ale niestety nic nie wnoszącą. W skrócie, Plus uważa, że odebrałem te połączenia i reklamacja zostaje zamknięta. Świetnie.

Wyjaśniono jedynie, że otrzymałem SMSa informującego o wysokości opłat. Jeszcze raz jednak potwórzę, że nie mam wątpliwości odnośnie do wysokości opłat (one zgadzają się z cennikiem), ale w ogóle o to, że wykazane połączenia nie miały miejsca.
@ch_is: do whatsappa nie potrzebujesz cały czas włożonej karty. Potrzebujesz jej raz do aktywacji z tego co pamiętam, nie musisz mieć jej cały czas włożonej
@ch_is: w Play swego czasu notka sms powodowała takie przekierowania nawet jak się miało wyłączoną pocztę głosową. Może w Plusie też masz takie smsy, albo powiadomienie o tym, że ktoś dzwonił - czyli, że połączenie nie idzie do poczty głosowej, tylko pod jakiś dziwny numer, który następnie smsem informuje, że jak byłeś nieosiągalny, to ktoś próbował się kontaktować.
@ch_is: Wygląda to na pocztę głosową, chociaż piszesz, że masz wyłączoną. "Inne" w wykazie połączeń na to wskazuje, przy połączeniach byłby opis "roaming" - przynajmniej kiedyś tak było. Sprawdzałeś kodem czy na pewno jest wyłączona czy tylko Ci się wydaje, że jej nie masz?
Jak już korzystasz z WhatsAppa to nie musisz mieć karty SIM, do czasu reinstalacji apki, zmiany telefonu, itp.

BTW ta twoja sugestia zgłoszenia do miejscowej policji zapewne
@kad0sh: @PepeXD: @miiihau: zobaczcie powyżej, znalazłem kody do sprawdzenia statusu w systemie. Wszystko jest wyłączone. Chciałem zapytać na czacie, ale oczywiście nikt nie pracuje. Wczoraj czekalem przed zamknięciem kilkadziesiąt minut, ale cały czas magicznie byłem drugi. Może i śmieją się, że to chcę zgłosić, ale to tylko pokazuje ich małą wiedzę i brak orientacji w świecie. Nie takie sytuacje zawodowo miałem w państwach afrykańskich i zdziwilibyście się, jakie tam
@Specjalista_Plus: Sorry, wiem, że też zapewne masz wolne dzisiaj, ale śmieszne jest to (to już taki śmiech bezradności), jak wszyscy wyłączają się na weekend, a klient sam zostaje z problemem. Kolejne kilkadziesiąt złotych nabiło, ale co tam, nie mój problem, czas na CSa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Specjalista_Plus: Widzę, że tam po prostu nikt nie chce mi pomóc. Przykre to, naprawdę. Nie chodzi tu już o te 100 czy 200 zł, które będę musiał zapłacić, ale o zasady, uczciwość. Nie powinno się popierać takiego traktowania klientów, jak tu. To jest naprawdę skandaliczne i już teraz zapowiadam, że sprawa skończy się w sądzie. Jak napisałem - dla zasady. Mimo, że bardzo zajętym człowiekiem jestem, to dawno mnie nie zirytowało