Wpis z mikrobloga

Siema mireczki, czy jest może osoba, która kupiła bilet na #owf 2022 przez altersklep i udało się jej go zwrócić? Kupiłem bilet w lipcu 2021 z myślą, że impreza będzie się rozkręcać, ale od tego czasu organizator nie podał żadnej informacji odnośnie artystów już w tamtej porze ujawnionych (tj. Tyler i Brockhampton) i dodatkowo pare tygodni temu swoją działalność zawiesił zespół Brockhampton, a co za tym idzie ich koncerty w Londynie były tymi ostatnimi i więcej koncertów nie będzie. Próbowałem się z nimi skontaktować przez infolinie, ale nikt nigdy nie odebrał, a dzwoniłem w różne dni i o różnych porach. Wysłałem do nich wiadomość mailową i otrzymałem odpowiedz, że nie zwracają biletów. Przeczytałem ich regulamin i punkt drugi ich regulaminu brzmi
"Konsumentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@alterart.pl lub w formie pisemnej korespondencji przesłanej na adres wskazany w ust. 1 powyżej. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej sugeruje się dodanie dopisku "Reklamacja". Dopisek taki nie jest jednak warunkiem rozpoznania reklamacji. Reklamacje mogą być składane niezwłocznie po stwierdzeniu okoliczności uzasadniających ich złożenie. Konsument powinien w miarę możliwości dostarczyć Organizatorowi wszelkie informacje i dokumenty dotyczące składanej reklamacji, które mogą być pomocne przy jej rozpoznaniu. Organizator powinien rozpoznać reklamację niezwłocznie nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadamia Konsumenta listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji."

Czy rezygnacja z udziału jednego z dwóch zespołów występujących na imprezie to nie jest wystarczający powód by móc zwrócić bilet? Bardzo byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  • 1