Wpis z mikrobloga

Cześć, mam sprawę w tematyce #energetyka #pge #reklamacja może ktoś już to przerabiał.

Otóż co jakiś czas składam reklamacje do pge za nieterminowe wystawianie faktur, gdyż mam rozliczenie 1-miesiączne, natomiast pge z uporem wystawia mi faktury minimum co 2 miesiące. Do tej pory miałem odpowiedź w ciągu 14 dni, ale chyba ktoś coś zapomniał i mam jedną reklamację rozpatrzoną z 1,5-miesięcznym opóźnieniem. Znalazłem, że istnieje coś takiego jak "Bonifikaty za niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi odbiorców", gdzie można znaleźć:

11. za przedłużenie czternastodniowego terminu rozpatrzenia wniosku lub reklamacji odbiorcy w sprawie zasad rozliczeń i udzielenia odpowiedzi, za każdy dzień zwłoki - w wysokości 1/250 wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 1;


https://www.ure.gov.pl/pl/konsumenci/faq-czesto-zadawane-py/energia-elektryczna/3541,Bonifikaty-za-nie-dotrzymanie-paramentow-jakosciowych-energii-elektrycznej-i-sta.html

W końcu pytanie, czy moja reklamacja pod to podpada i jakie podjąć dalsze kroki?
Pobierz Amadeszueusz - Cześć, mam sprawę w tematyce #energetyka #pge #reklamacja może ktoś ju...
źródło: comment_16450168108qz1Zqe41cOosyHIivZ7LH.jpg
  • 4