Aktywne Wpisy
dewey +142
Pochwale się wczorajszym zakupem. Nie sądziłem, że mój SMP300 wskoczy tak łatwo do rotomatu. Zakochałem się.
#zegarki #watchboners
#zegarki #watchboners
WillyJamess +201
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Otóż co jakiś czas składam reklamacje do pge za nieterminowe wystawianie faktur, gdyż mam rozliczenie 1-miesiączne, natomiast pge z uporem wystawia mi faktury minimum co 2 miesiące. Do tej pory miałem odpowiedź w ciągu 14 dni, ale chyba ktoś coś zapomniał i mam jedną reklamację rozpatrzoną z 1,5-miesięcznym opóźnieniem. Znalazłem, że istnieje coś takiego jak "Bonifikaty za niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi odbiorców", gdzie można znaleźć:
https://www.ure.gov.pl/pl/konsumenci/faq-czesto-zadawane-py/energia-elektryczna/3541,Bonifikaty-za-nie-dotrzymanie-paramentow-jakosciowych-energii-elektrycznej-i-sta.html
W końcu pytanie, czy moja reklamacja pod to podpada i jakie podjąć dalsze kroki?