Aktywne Wpisy
Wykop24h +909
Panowie wpis spadł z mikrobloga.
Ale pomysł był zacny i ja bym się na niego pisał, potrzebujemy kilku Mirków plus grupa na what's up i robimy to jedziemy na Krupówki kupujemy strój misia i wielki baner że zdjęcia za darmo.
Pomysł był taki żeby jechać na Krupówki w kilku/kilkunastu Mirków zabrać strój misia i robić zdjęcia za darmo cały dzień, a góralą by dupa pękła na pół i do tego potrzeba była
Ale pomysł był zacny i ja bym się na niego pisał, potrzebujemy kilku Mirków plus grupa na what's up i robimy to jedziemy na Krupówki kupujemy strój misia i wielki baner że zdjęcia za darmo.
Pomysł był taki żeby jechać na Krupówki w kilku/kilkunastu Mirków zabrać strój misia i robić zdjęcia za darmo cały dzień, a góralą by dupa pękła na pół i do tego potrzeba była
77023 +3
Jak wyżej
- Choroszcz 27.5% (99)
- Tworki 18.6% (67)
- Dziekanka 5.0% (18)
- Świecie 10.6% (38)
- Lubliniec 5.0% (18)
- Abramowice 7.8% (28)
- Kocborowo 6.9% (25)
- Lubiąż 3.1% (11)
- Broniewskiego 0.6% (2)
- Inna, napisz w komemtarzu 15.0% (54)
Ale jestem antyfanem gamedevu, na studiach nawet liznąłem Unity i przez to zostałem jeszcze większym hejterem xD w sumie najbardziej to mnie w it interesuje trzymanie się mocnych paradygmatów i rozwijanie w nich i w ogólnie wytwarzaniu oprogramowania. Liznąłem więc C# (też poza unity), C++ ale mógłbym robić w Rust czy czymkolwiek, byle to miało rece i nogi i było czymś więcej niz baitem dla 10 latków którzy chcą tworzyć gry.
Teraz kończę studia (tylko obrona) i może będę szukał nowej pracy (w it) i mógłbym połączyć przyjemne z użytecznym i jakoś iść pod C++ czy C#.(z uwagi na największe doświadczenie z java SE to pewnie szczyt możliwości na teraz to coś w. Net, chociaż jak programowałem w takim algorytmicznym C++03 to szło mi bardzo dobrze w porownaniu z innymi) Ale też nie miałem za dużo do czynienia z takimi technicznymi aspektami, a wiem, że poważny silnik to będzie właśnie dbanie o szczegóły (a że studiuje/studiowałem infe to traktuje to poważnie).
I może ktoś już sie w takie cos bawi, ew pracuje w gamedev i miałby coś do powiedzenia na ten temat. Warto się w to #!$%@?ć?
#programowanie #cpp #gamedev #csharp #informatyka
Nie ma takich zbędnych rzeczy typu edytor ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Polecam, sporo się dzieje u nich na discordzie i widać, że projekt się rozwija.
@lionbest: o widzisz, kiedyś na to trafiłem jako ciekawostka i bardzo fajnie to wyglądało. Fajnie wiedzieć, że projekt żyje.
Gdyby nie niestabilny internet to bym gral tylko w csgo z gier tego typu i nigdy bym nie zainstalował lola jak bylem w gimnazjum xD
Edit: cs 1.6 powinno byc
Tutaj w Bevy naprawdę widzę sporo np świetny silnik fizyki Rapier (dostępny osobno albo jako wtyczka do Bevy).
Jak coś więcej niż do indie gier to faktycznie Unreal. Ale takie projekciki mają być ciekawe, a nie ładne :-D
Właśnie Ametyst czy Bevy bazuje na ECSie.
No i napisanie gry slotowej wykorzystując ECS było dla mnie niezłą gimnastyką na początku. Za to stopień granulacji elementów w takim kodzie sporo wynagradza. Plus — no właśnie — optymalizacja w momencie gdy ma się dostępny multithreading, nie jakieś tam
https://godotengine.org/
i na:
https://flaxengine.com/
Czuję się wywolany do tablicy, bo został poruszone moje silniki. (ʘ‿ʘ)
@NewBlueSky:
Jako, że miałem przyjemność pisać dwa silniki do gier to chciałem dorzucić tutaj w komentarzu swoje dwa grosze. Mam nadzieję, że trochę Ci to pomoże.
Ja mimo wszystko polecam zacząć od skorzystania z jakiegoś gotowego silnika (UE4, UE5, Unity lub Godot). Te silniki są ogólnie dobrze napisane, można zobaczyć jak to wszystko działa