Wpis z mikrobloga

@sentry3108: odsyłają taką formułkę jak poniżej, tylko że mi odpisywali chyba tydzień aż się gwarancja na pada skończyła, po czym jak im odpisałem to znów tydzień bez odezwu. W efekcie odesłałem do Neonet i oni po "weryfikacji" wysłali już pada dalej do sony

Cześć xxx,

Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation w sprawie PlayStation 5.
Przepraszamy za przedłużający się czas oczekiwania na odpowiedź.

Przykro nam, że masz problemy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sentry3108: ja zgłosiłem mailowo i mi odpisali chyba po tygodniu, najpierw formułka żeby zresetować, zaktualizować itp i jak nie pomoże to napisać jeszcze raz podać nr seryjny i swoje dane adresowe itp xD no i znowu 5 dni czekania i w końcu odpisali że przyjęli do realizacji i etykietę z instrukcja jak zamówić kuriera. Nic nie trzeba dołączać, zabezpieczyć na tyle by się nie #!$%@? po drodze, piszą że #!$%@?ą wszystko