Wpis z mikrobloga

Rowerowe Mirki, doradzi ktoś który rower do 2k wybrać? Wstępnie wytypowałam Lazaro Integral V3 i Riverside z Decathlonu:

https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-integral-v3-damski-2021_pid=355
https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-500/_/R-p-300777

Kobieta 168cm wzrostu, rower do weekendowych przejażdżek po ścieżkach rowerowych, okazjonalnie szosie i polnych drogach, trasy do 20km. Nie znam się na technikaliach, ważne aby był wygodny i w miarę lekki ( ͡° ͜ʖ ͡°) rama podobno 17' przy tym wzroście.

#rower
  • 18
@Iduun: sprawdzona konstrukcja - kupiliśmy dla różowej i nie narzeka. Widać, że trochę oszczędzają na częściach bo specyfikacja jest chyba słabsza niż we wcześniejszych latach. Jak na do 20 km powinien w zupełności wystarczyć, bo jest bardzo uniwersalny. Jak masz jakieś pytania to śmiało pytaj postaram się odpowiedzieć na priv
@Iduun: Ja bym się kierował informacjami na stronie a jeżeli jest się na granicy dwóch modeli, to standardowo lepiej wziąć mniejszy. M w teorii jest od 166cm więc powinno być ok. Oczywiście najlepiej by było zrobić przymiarkę.
@Iduun: nie znam Lazaro, ale jestem posiadaczem Riverside'a 500. Natłukłem nim kilka tysięcy kilometrów na różnych nawierzchniach na trasach różnej długości. Niby cross, ale skurczybyk uniwersalny. Doskonały wehikuł na początek wycieczki w rowerowym świecie.
@Ilustrowany: aa w ten sposób. Też moją uwagę zwróciło, że to nie do końca taki typowy trekking z pełnym osprzętowaniem. To mogli go chyba nazwać cross od razu ( ͡º ͜ʖ͡º) a powiedz jeszcze, dokupowałeś właśnie jakieś bajery do niego? Z Decathlonu czy gdzieś indziej?
@Iduun: to był mój pierwszy rower, więc na szybko dobrałem uchwyt na bidon i jakieś błotniki po taniości z Deca. Po jakimś czasie (może pół roku) uznałem, że bagażnik to nie taka zła opcja. Do niego dokupiłem torbę Roswheela. Potem, jak się człowiek wkręcił, doszła lemondka i lusterko Cateye BM-45.