Wpis z mikrobloga

@bekon5265: Ja przerobiłem trekkinga na gravela. Rower posiadałem, napęd został bez zmian. Zmienione: koła, widelec karbonowy z ali, hamulce z v-breaków na tarcze, klamkomanetki z ali. No i oczywiście baranek
  • Odpowiedz
@bekon5265: W ramię mam miejsce pod montaż tarczówek, ale niestety w standardzie IS co zawęziło mocno wybór hamulców, a ostatecznie okazało się, że adapter i tak musiałem dać na odwrót bo w ramię się nie mieściło xD A widelec kupiony od razu pod tarczę
  • Odpowiedz
@guru8: Jaki dawałeś widelec?
Bo coraz bardziej skłaniam się ku temu, bo pozbyć się pseudo amortyzatora.
Z tym, że ja zostawiam v-breaki.
  • Odpowiedz
  • 0
@ha-mir: Kurde mam możliwość kupic niedaleko od siebie zajebista bazę tylko na vbrake, gdzie się nie odwróce to wszyscy mówią ze gravel powinien mieć tarcze. I właśnie jie wiem co robic
  • Odpowiedz
@bekon5265: Ja mam crossa na kołach 28, więc zostaje przy v-break. Z tym, że na stronie centrumrowerowe, widelec Alu za 550, to jednak trochę dużo.
Tarcze mam w mtb.
  • Odpowiedz
@ha-mir: Taki od grudnia cena poszła w górę o 70 złotych xD
@bekon5265: @ha-mir: Przy v-brejkach i klamkomanetkach pamiętajcie, że jest inny naciąg linek i słabo się to w tym połączeniu sprawdzi, taki adapter niby załatwia sprawę, ale żeby mocniej zahamować i tak trzeba klamkę do końca docisnąć
  • Odpowiedz
gdzie się nie odwróce to wszyscy mówią ze gravel powinien mieć tarcze


@bekon5265: weź nie słuchaj tych głupot. To wynika z tego, że gravele trafiają głównie do gamoni łykających marketing. Szosa z grubszą oponą i +50% do ceny. V-brake spokojnie wystarczą do amatorskiej jazdy
  • Odpowiedz