Wpis z mikrobloga

@Rules ogolnie jak nie robisz takich tras często to polecam wyjechać rano, wypoczęty, wyspany. Też dużo zależy skąd dokąd bedziesz jechał, autostrada czy drogi lokalne
2x tyle. Jak jedziesz na autobahn to wystarczy tempomat i trasa sama się robi. Jeśli jeździsz jak człowiek a nie polak to jeszcze będziesz miał niskie spalanie.
@Rules: Liverpool-Kraków, przerwy jedynie na siku-tankowanie + godzina na promie + w Niemczech chwilę się zdrzemnąłem na parkingu

Zasada jest taka że przerwy robisz nie co ileś, tylko jak czujesz że potrzebujesz przerwę. Bierz też poprawkę że na zachodzie też jeździ się inaczej niż w Polsce, tam automat, tempomat, legalna prędkość i jak nie trafisz na godziny szczytu to możesz tak pół kraju przejechać
680 km ostatnia stóweczka męczarnia


@Rules: zastanów się co piszesz! Na wykopie jak nie robisz 2k na strzała to jesteś nikim! Jedź i się nie zatrzymuj, najwyżej zginiesz, albo spowodujesz wypadek, ale to nic w porównaniu z blamażem spowodowanym odpoczynkiem na trasie.

Chłopaki, napiszcie mu ile przejechaliście bez odpoczynku, bo kolejny amator się pcha do zabawy hehe. #pdk
@Rules: bardzo dużo też zależy od trasy, ruchu, samochodu (jazda małym miejskim autem męczy dużo bardziej niż pięciometrową limuzyną), jego stanu (bo jak masz coś z geometrią, albo wyważeniem opon może być spory problem z jazdą na autostradzie) i twoich warunków fizycznych-psychicznych

To nie jest ogromny dystans, spokojnie jak jesteś zdrowy dasz radę. Sam miewałem #nightdrive parę razy po ~400km dla przyjemności. 7 stów to nie Everest, wsiądź wypoczęty, rób przerwy
Chłopaki, napiszcie mu ile przejechaliście bez odpoczynku


@size: przecież o to właśnie spytał autor:

Ile najwięcej kilometrów przejechaliście na strzała?


Trzeba przeczytać pytanie, zanim się napisze odpowiedź

Konkretna pytanie, konkretna odpowiedź. Nie trzeba do tego dorabiać ideologii ( ͡ ͜ʖ ͡)
@Atreyu: jak już odpisujesz na mój wpis, to go najpierw przeczytaj zanim napiszesz odpowiedź. Nie musisz dorabiać ideologii ( ͡ ͜ʖ ͡)