Wpis z mikrobloga

@ProbablyHappy: Jestem już sysadminem prawie piąty rok . Pracowałem do tej pory w 3 firmach (wliczając w to obecną) - w 1 mniejszej i później w 2x korpo. Pozwolę sobie wypowiedzieć się w temacie.

Widzę 2 ścieżki dołączenia do branży IT jeżeli chcesz zostać w przyszłości adminem / specjalistą IT (nie-programistą):
1) Asystent IT [sam od tej zaczynałem]
2) Helpdesk/Service Desk

Asystent IT jest to początki w branży IT bez jakiejkolwiek
@ProbablyHappy: Na Twoim miejscu uczyłbym się do noweszej wersji tzn. 1001&1002 (jest to wersja kursu z 2019 roku natomiast 901&902 jest z 2015). Ponadto w IT wszędzie obowiązuje jeden język - angielski, także polecam uczyć się z angielskojęzycznego źródła (chociażbyś co drugie słowo miał wpisywać w translator to wierz mi, po jakimś czasie to zaowocuje u Ciebie i w pewnym momencie dojdziesz do takiego poziomu, że translatora prawie w ogóle nie
1-2-3 - @ProbablyHappy: Na Twoim miejscu uczyłbym się do noweszej wersji tzn. 1001&10...

źródło: comment_1647509850cUyGQ3HoBfoirHWeu8c1ff.jpg

Pobierz