Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Wiecie może czy ktoś @m__b proponował, że mu ten "nowy wykop" napisze w ramach jakiegoś open source? Sporo zapaleńców "wolnego kodowania" jest na świecie, i nie byłoby to chyba nie wiadomo jakie przedsięwzięcie, obiło mi się o uszy, że takiego #lurker jakiś typ w ramach hobby weekendami napisał. Nie znam się, głośno myślę tylko ()

#programowanie #programista15k #wykop #nowywykop #moderacjacontent
  • 10
  • Odpowiedz
@MglawicaKraba:

A ja sie znam i przeczytałem. Taki wykop to ogrom roboty, trzeba by na kilka-kilkanaście miesięcy opłacić co najmniej 5 seniorów + qa + devopsa + pm-a żeby to robili a potem wspierać. Kazdy specjalista 20-25k + support potem + licencje + nowa infra + zysk dla wykonawcy. 2 miliony to minimum za taki projekt.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Sibu: dzięki za odpowiedź, ale nadal czegoś nie kumam: wspomniany lurker ma dokładnie takie same funkcjonalności co wypok (i milion więcej, szkoda tylko że to mercedes którego właściciel zrobił z zamiarem wożenia w nim nawozu, świń i innej trzody ( ͡º ͜ʖ͡º)) a raczej na bank nie mial wszystkiego o czym mówisz
  • Odpowiedz
@MglawicaKraba: przy tych samych funkcjonalnościach koszt rośnie wraz z większą ilością użytkowników, trzeba zastosować inną architekturę, żeby się to skalowało, itp. ogólnie jest to o wiele trudniejsze

tak samo jak byś miał przewieźć 50 osób, niby seicento za 2000 pojedzie tak szybko jak autobus za 1 000 000, ale 50 osób raczej do seicento nie wejdzie
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@bm9pY2h1ag: dzięki za odpowiedź. Kojarzę jakieś zestawienie finansowe wykopu sprzed kilku(nastu) miesięcy, z niego wynikało że to nie są żadne kokosy.. No to chyba utknęliśmy ze starym wykopem, który z roku na rok będzie coraz bardziej trącił myszką ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz