Wpis z mikrobloga

Na bank zapętlił się... Zdejmując stare opony bluźni na tego co #!$%@?ł śruby więc sobie myśli, że tak samo albo i mocniej #!$%@? je dla następnego kogoś (nie wiedząc że on będzie tym kimś) i tak w kółko xD Niestety złośliwość nie popłaca
  • Odpowiedz
@dominowiak u mnie śruby to nie problem, ale zdjąć potem koło to bez dwóch chłopa i brechy nie da rady. Nawet tarcze mi na gwarancji wymienili i niby miało to pomóc. Tak średnio wyszło bym powiedział.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@dominowiak: W różnych autach, na różnych felgach i w różnych serwisach zmieniałem opony. Zawsze dokręcane dynamometrykiem. I za każdym #!$%@? razem znajdzie się jedna śruba, którą muszą odkręcać przedłużonym kluczem
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tapirro: daj po prostu jakiś spray z ceramiką lub taki wosk w sprayu od VW co dają z fabryki. Po za tym przy każdej zmianie kół trzeba wyczyścić piastę + kołnierz felgi. Zawsze. Alu + stal się nie lubią ;)
  • Odpowiedz
@bitcoholic: To jest zaklęcie czarownika mechanika. Jak nie wypowie zaklęcia "#!$%@?łtekoła" to nie da rady odkręcić swoją różdżką koła. Tak do działa( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dominowiak: Miałem na myśli moje auto - nie pracowałem nigdy w wulkanizacji.
I na moim gdzie mam pewność, że śruby kręcone były tylko w serwisie dynamometrykiem, zawsze trafi się śruba, która nie chce się odkręcić
  • Odpowiedz
@bruhh niestety to już było próbowane i nie działa. Nawet kołnierz był lekko szlifnięty o jedną czy dwie steki, ale i tak tak się wszystko spawa że zawsze jest walka
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tapirro: imo to kwestia tego w jakiej tolerancji zrobili otwór centrujący w feldze. Mam jedne alufelgi oem z takim otworem jak trzeba, I zawsze jest problem z zdjęciem ich. Drugi komplet mający chyba z 30 lat, ale o dziwo też z otworem takim jak trzeba - kopnie się w felgę raz po całym sezonie jazdy i spada z piasty.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Tapirro: to nie wiem co wy robicie z tymi autami. Robiłem kiedyś kilka lat na wulkanizacji i każde auto flotowe które robiłem według mojej metody, jak przyjechało potem po 40/50kkm na zmianę to koło aż samo odpadało od piasty. Zero siłowania się. Porządnie wyczyścić piastę nakładką drucianą na wkrętarkę, kołnierz felgi również.. jak wspomniałem to zawsze działa, na każdym aucie. Problemy w 99% mają tylko samochody z bolcami a nie śrubami
  • Odpowiedz