Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: Trochę poniżej 30k. Dlaczego dobrze sprawdzać? Tzn czego mogę się głównie obawiać albo co może być nie tak? Jestem zielony w temacie motoryzacji więc wolę o wszystko dopytać :D
  • Odpowiedz
@piwakk: dzięki, a co dokładnie tam będę potrzebował do sprawdzenia? Jestem w stanie to na odległość zrobić? Bo mam ok 100km żeby jechać zobaczyć to auto więc wygodniej by było najpierw posprawdzać z domu. Sprawdziłem vin na carvertical ale nic nie ma w raporcie, pusty jest.
  • Odpowiedz
  • 0
@wkk67157 Zależy czy na firmę czy prywatna osoba jeździła we fr. Ja sprawdzałem tylko takie po firmach i trzeba bylo podać nazwę właściciela, ich jakby nip, blachy i jakis numer.

Wpisz w google histovec historia i pewnie będzie jakiś opis na stronce.
  • Odpowiedz
@wkk67157: miałem taka z silnikiem 2.0pb 143km.
Pod względem mechanicznym samochód bez większych wad.Lubi silniczek on nawiewów paść-to bolączka tego modelu oraz często korodują doły drzwi oraz klapa pod szyba(problem z uszczelnieniem szyby pomiędzy blacha ALE samochód z Francji wiec z korozja nie powinno być problemu bo zimy jakie są we Francji każdy wie wiec soli ten samochód praktycznie nie widzial
  • Odpowiedz
@wkk67157:

dzięki, a co dokładnie tam będę potrzebował do sprawdzenia?

Imię i nazwisko jeśli osoba prywatna i numer rejestracyjny i dowodu.
Ale to nie jest 100% pewne bo mogą być przygody tam nie ujęte zawsze
  • Odpowiedz