Wpis z mikrobloga

Stoję właśnie przed wyborem klimatyzatora do salonu z aneksem kuchennym (ok. 30m^2). Zgodnie z życzeniem narzeczonej w grę wchodzi każdy kolor jednostki wewnętrznej pod warunkiem, że będzie to kolor czarny lub ewentualnie ciemnoszary, więc znacznie to ogranicza wybór dostępnych modeli.

Jako że kompletnie nie znam się na klimatyzatorach i nigdy z żadnego nie korzystałem, zrobiłem wstępne rozpoznanie i namierzyłem następujące modele, które w wersji 3,5 kW powinny dać radę:
1. https://rotenso.com/pl/produkt/elis/
2. https://rotenso.com/pl/produkt/versu-mirror/

Nie zależy mi na jakichś specjalnych wymyślnych funkcjach, jonizatorach i jakichś innych cudach - chciałbym, żeby po prostu a) działał; b) miał możliwość regulacji siły i kierunku nawiewu; c) miał moduł wi-fi; d) był możliwie cichy i jak najmniej awaryjny.
Budżet w założeniu do 5000 zł, ale jak warto będzie dopłacić to też da się zrobić choć wiadomo, że im mniej tym lepiej, ale też nie chciałbym oszczędzać na jakości i męczyć się z hałaśliwym bublem.

#remontujzwykopem #klimatyzator #klimatyzacja
Netrunner - Stoję właśnie przed wyborem klimatyzatora do salonu z aneksem kuchennym (...

źródło: comment_1648593667iMfMAjKVpqc6QGoezWaVAu.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • 1
@Netrunner odpuść sobie to rotenso, ewentualnie artcool. Albo gree fairy dark albo Amber fullblack. Nie będziesz miał tam szafek wiszących gdzie zaznaczyłeś?
  • Odpowiedz
@TL3N: @Idzi3: Dzięki za wasze odpowiedzi. W międzyczasie ogarniałem inne tematy i został tylko temat klimatyzacji - bylibyście w stanie powiedzieć w czym proponowane przez was modele przewyższają Rotenso? Macie z nimi jakieś doświadczenie?
  • Odpowiedz
@TL3N: Właśnie sprawdzałem specyfikacje producentów i o dziwo "na papierze" Rotenso wychodzą na cichsze, a jeszcze cichsze są AUX (np. AUX J-Smart).
- Gree Fairy Dark - 25 - 42 db
- Gree - Full Black - 25 - 43 db
- Rotenso Elis - 23 - 40 db