@zdzisiek-bula: Ktoś za 5 minut wyskoczy, że to w pełni logiczne, bo gdyby założyć niewidzialne przedziały w tym wagonie, to byś wiedział czy siedzisz przy oknie, czy drzwiach przedziału. ( ͡°͜ʖ͡°)
@zdzisiek-bula: Miało to sens, gdy nie było komputerów i na podstawie miejsca można było w każdym typie wagonu ustalić jego położenie względem okna.
Kolejarze dalej uważają, że to niby logiczne i proste (tak samo jak numeracja peronów w Poznaniu xD), ale te leniwe bulwy po prostu nie chcą przyjąć do wiadomości, że miejsca można numerować normalnie, a komputerek w ułamek sekundy pokaże, które miejsca są gdzie i nie trzeba znać do
@emesc: @emesc: Dobra, to faktycznie ma sens, a przynajmniej miało w czasach bez internetu. Nie rozumiem tylko dlaczego w przedziałach ośmioosobowych 3-4 i 7-8 są na krzyż. Wyjaśnicie? Bo wydaje mi się to już zbędną komplikacją
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@statystyczny_yt: *w całych kolejach w pl
Bo widzę, że siedzenia są grupowane nieparzyście i parzyście, ale co dalej?
Komentarz usunięty przez autora
@statystyczny_yt
@zdzisiek-bula
@ArmaturaGramatura specjalnie dla Ciebie (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Kolejarze dalej uważają, że to niby logiczne i proste (tak samo jak numeracja peronów w Poznaniu xD), ale te leniwe bulwy po prostu nie chcą przyjąć do wiadomości, że miejsca można numerować normalnie, a komputerek w ułamek sekundy pokaże, które miejsca są gdzie i nie trzeba znać do
Numer 15 jest w innym wagonie, bo tak im wyszło z minusowej delty przecalkowanej macierzy do kwadratu.