Aktywne Wpisy
wcfilmowe +802
magazynierka_4k +336
Daj plusika, jeśli kiedykolwiek jechałeś/-aś takim pociągiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Złote czasy, wsiadało się w swoim mieście i jechało niby na studia, ale jednak człowiek myślał, że może to jakaś wywózka do obozu koncentracyjnego - niedomykające się drzwi od wagonów - wypadłeś, Twoja strata, grzanie "foteli" na zero albo na maksa, piękna woń z kibelka, bo drzwi też się nie domykały, stanie w polu po 2h bez
Złote czasy, wsiadało się w swoim mieście i jechało niby na studia, ale jednak człowiek myślał, że może to jakaś wywózka do obozu koncentracyjnego - niedomykające się drzwi od wagonów - wypadłeś, Twoja strata, grzanie "foteli" na zero albo na maksa, piękna woń z kibelka, bo drzwi też się nie domykały, stanie w polu po 2h bez
Czy w PvP istnieje jakiś popularny szablon bez tych wszystkich banków stworzeń i puszek? Tak żeby gracz był zmuszony do rozbudowy zamku i poleganiu na swoich wojskach a nie, że gra kończy się w 122 rozstrzygnięciem kto zebrał więcej aniołów, wiwek i cyklopów + złapał magię ziemi?
Moim zdaniem te wszystkie Jebusy odarły tę grę z najciekawszych mechanik. Gra wygląda teraz jakby to była (przepraszam za wyrażenie) jakaś #!$%@?.
#homm3
Magia ziemi jest po prostu OP, nie można tego nie brać.
szablony XL+U są ciekawe do oglądania, 6LMa, Nostalgia i zwłaszcza mini-nostalgia.
@nowiutki: Jakie to najciekawsze mechaniki były w "starych, dobrych heroskach"? Gra była wolna i opierała się na rushowaniu kapitolu a mapy były stworzone w taki sposób aby w międzyczasie mieć co robić w pobliżu zamku.
Bo nawet jak wymusiłbyś walkę na armie opartą na przyroscie to będziesz miał mete która będzie najefektywniejsza i gra nie będzie się wiele różnić pod
Komentarz usunięty przez autora
Skutecznosc mozna modyfikowac tym co i ile sie na mapie generuje. Pilka
@kuna999: chodziło mi właśnie o różnorodność zamków, jednostek, ich specjalek. Tego się teraz w ogóle nie wykorzystuje. Z tego co widzę wszyscy olewają totalnie rozbudowę siedlisk w zamku 4,5 i 6 poziomu, że o ich ulepszeniach nie wspomnę, czasem zrobią 7 (behemoty). Bazują na początkowych jednostkach, przepalają tony golda na kolejnych bohaterów byleby jak najszybciej zrobić konserwatoria i inne banki oraz pickety
H3 mial olbrzymi potencjal kilka lat temu, ale meczenie jebusa i tym podobnych zabilo widowiskowosc i popularnosc.
Ja mowie Ci jak wygladala gra dla mnie i mojego grona znajomych, nie kazdy bez zasobow potrafi stawiac smoki w drugim tygodniu i kapitol. Nie mowie o kampanii, mowie o generatorze map losowych jeszcze z AB.
A to co piszesz czyli "dałoby się to inaczej - lepiej rozwiązać aby zachować popularność i aby gra była jednoczesnie lepsza" to teza nieweryfikowalna. Odnosisz się do alternatywnej rzeczywistości która nie istnieje i oboje nie mamy pojęcia jak
Nie jest nieweryfikowalna, takich ludzi jak ja ktorzy ogladaliby h3 ale jebusy odbieraja im smak zycia jest wiecej niz ja jeden sam.
Takich szablonow nie ma, bo blednie zakladasz, ze to widzowie decyduja co jest pokazywane - a o tym decyduja gracze, w kazdym esporcie i dyscyplinie. Mapy do gier strategicznych sa robione wedlug schematow ktore odpowiadaja profesjonalistom jak chociazby w
@kuna999: ale czemu miałaby trwać 12 godzin? Jasne wydłużyłaby się o 1-2 tygodnie, ale przecież nikt nie każe rezygnować z symultanicznych ruchów już w 116. Skoro spowalniamy rozgrywkę to przecież break też nastąpi później.
Zmieniłoby się przede wszystkim to, że w finałowej walce w końcu będziemy widzieć 7 poziomowe jednostki z zamku z 3-4 tygodni populacji, a do tego pewnie i 5 i 6
@nowiutki: Nic nie stoi na przeszkodzie aby stworzyć Jebusa bez banków ale nikt tego nie robi z jakiegoś powodu. Są inne szablony nawet takie które opierają się tylko
https://www.youtube.com/user/tyranuxus/videos